Toon posts:

[Win98SE] Explorer in het engels? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende vraagje heb ik even. O-)

Ik heb een Windows 98SE installatie, daarna heb ik Office XP 2002 Engels geinstalleerd, met daarna meteen het language pack om Word e.d. in het nederlands te verkijgen. Allen geen probleem, enkelt nu is (natuurlijk :( ) de windows verkenner in het engels. Iemand enig idee hoe dit nog aan te passen, of is 98SE erover heen draaien toch echt de oplossing? :X 8)7

Verwijderd

wanneer je 98SE er weer overheen zet zal office xp niet meer werken! (register setting)

Download van de MS site internet explorer 6 NL! dan zal het prob zijn opgelost.

Verwijderd

Office 2000 en hoger installeert Internet Explorer van diezelfde taal...

Installeer er MSIE in je taal die je wilt hebben en alles klopt weer...

Download MSIE Nederlands

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 10:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm...koel, ff proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Is IE6 ook te downloaden als volledige versie? Die 98SE pc heeft noch een internet- noch een netwerk connectie. Ik wil IE6 dus ff op CD branden.. B)

-edit: tikvaut-

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 10:27 ]

Verwijderd

Tuurlijk, gewoon even spelen met die instellingen bij installeren (alleen downloaden -> vinkje).

Verwijderd

Topicstarter
Whehe...ik doe het nu als volgt: C:\Bladiebla\ie6setup.exe /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" Schijnt ook te werken 8)

Bedankt voor de hulp! _/-\o_

Verwijderd

mischien domme vraag waarom is het zo erg dat explorer in het engels is je gebruikt de explorer toch (bijna) niet, of denk ik nou verkeerd :?
Die 98SE pc heeft noch een internet- noch een netwerk connectie.
en trouwens wanneer je explorer heb gedownload gaat die tijdens de installatie verbinding zoeken met i-net?!

edit: Ik zit heel ff fout helemaal verkeerd gelezen :X dacht dta het over Inet ecxplorer hadden maar nee Foutje bedankt!
(het is nog vroeg :z )

hmmzzz dan val ik af denk ik! want wanneer je win98SE geinstallerd hebt in het nederlands dan moet verkenner ook in het NL zijn 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 10:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Njah..dat zit als volgt. Het is niet mijn pc, maar van iemand anders. En die wilde gewoon een aantal dingen geïnstalleerd hebben, waaronder dus Office XP. Mjah, die wil wel graag alles in het nederlands hebben, dus ook de verkenner. En btw, het gaat hier om Windows Verkenner (voor om je harde schijf te bekijken enzow) en niet om Internet Explorer... Want internet, daar begint die man niet aan 8)7 }:O

Verwijderd

hmmzzz dan val ik af denk ik! want wanneer je win98SE geinstallerd hebt in het nederlands dan moet verkenner ook in het NL zijn 8)7
Onder Windows 98SE is Explorer en Internet Explorer nagenoeg hetzelfde en ook diep in het OS geknoopt... Aanpassingen/upgrades aan MSIE treffen dan ook Explorer.exe.

Alternatief: je zou ook de Explorer.exe uit een Cab file kunnen extracten... (al zou dat weer compatibiliteits problemen kúnnen geven met Office XP - aangezien hij Explorer.exe ook al veranderde).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titelfix conform Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, volgende keer even op letten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Geeft nix..tis al opgelost blackd O-)
Pagina: 1