Toon posts:

[Flatrate] Onetel, bel limiet ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam gister thuis van mn stage om half 7, en ik kwam zoals gewoonlijk mn ouders daar tegen.. alleen wat anders als normaal: een beetje pissed

wat bleek? We schenen ergens in de middag afgesloten te zijn geweest voor zo'n 90% van alle nummers in Nederland (aantal waren nog te bereiken, de grote meerderheid niet)

Nu hebben mijn ouders direct naar OneTel gebeld en om opheldering gevraagd. Nu bleek dat die lui daar een foutje hadden gemaakt waardoor de ze internetkosten met de belkosten hadden verwisseld ofzo.

Daarnaast zei die kerel aan de telefoon dat als je over een limiet van 270 euro heen gaat, je word afgesloten ???

Nu snap ik 2 dingen niet:
1) Is dat limiet van 270 euro per maand of per jaar? Als dat per maand is: hoe de f*** kan je in een maand voor 270 euro BELLEN?? Wij bellen maar erg weinig met de telefoon dus dat lijkt me nogal sterk.

2) Wat is er waar aan dat gedoe over de limiet?

Ik heb zelf niet gebeld, dus weet er weinig van. Ik weet wel dat ik vanmiddag vrij ben en dat ik dan zelf eens ga opbellen. Als dat waar is, is het DOEI ONETEL!!

Komt iemand een dergelijke situatie bekend voor? Zoja, vertel even!
Tnx

Verwijderd

hmmm zijn ze soms bezig met het innen van de 'extra' kosten van het onetel pakket ofzo? zou me niks verbazen... misschien dat dit er iets mee te maken heeft? Inmiddels heb ik zelf zo'n ruzie met onetel dat ik mijn abonnement deze maand stop.

Ik krijg al 8 maanden 40 euro van die lui, amateurs

Verwijderd

Topicstarter
OneTel begint me een beetje te denken doen aan Wish...

en das ook de reden waarom ik met OneTel ga kappen. Vertrouw het nie meer

fouten kunnen & mogen gemaakt worden, maar dan moeten ze niet opeens aankomen met een bellimiet waar ze nooit iets van verteld hebben. Kan zijn dat dat erbij is gekomen, maar dan hadden ze daar - vind ik - een melding dmv een email of een brief van moeten doen.

Zul je zien, ben ik strax 3-4 maanden weg van OneTel en krijg ik net als toen ik 3-4 maanden van Wish af was opeens een rekening van 330 euro ... (die ik overigens NIET heb betaald en heb er ook nooit meer iets van gehoort)

Maareh on-topic again... zijn er mensen die zelfde probleem / voorval hebben (gehad) ?