"For my friends, anything; for my enemies, the law."
wordt de cursor niet bepaald door de WM?
nope, sommige wm's kunnen dat idd, maar normaal gaat het gewoon via X
Verwijderd
Nee, de cursor is niet meer een lettertype.
XFree 4.2.99 (en uiteindelijk 4.3) gebruikt zgn cursor themes welke bestaan uit geconverteerde PNG plaatjes (32 bpp).
Afaik zou het mogelijk moeten wezen om zo'n cursor theme te wijzigen in XF86Config..
(vraag me niet hoe, heb er verder nog niet naar gezocht)
XFree 4.2.99 (en uiteindelijk 4.3) gebruikt zgn cursor themes welke bestaan uit geconverteerde PNG plaatjes (32 bpp).
Afaik zou het mogelijk moeten wezen om zo'n cursor theme te wijzigen in XF86Config..
(vraag me niet hoe, heb er verder nog niet naar gezocht)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 05:17 ]
nu we het toch over xfree 4.2.99 hebben, hoe stabiel is ie en wat zijn de nieuwe features.
kunnen meerder X servers naast elkaar leven ?
kunnen meerder X servers naast elkaar leven ?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Ik draai het hier nu 2 dagen en 't is nog niet gecrashed 
De RANDR extensie (om op-de-vlieg resolutie, oriëntatie etc te wisselen) is nog een beetje brak (alles wordt garbage tot je het een expose geeft) maar dat komt omdat 't nogal beta is (en dan nog.. hoe vaak schakel je van resolutie?)
De RANDR extensie (om op-de-vlieg resolutie, oriëntatie etc te wisselen) is nog een beetje brak (alles wordt garbage tot je het een expose geeft) maar dat komt omdat 't nogal beta is (en dan nog.. hoe vaak schakel je van resolutie?)
Met 'xsetroot -cursor [maskfilename] [cursorfilename]' kun je je muiscursor aanpassen.
hoe die maskfile en cursorfile eruit moeten zien weet ik zo ook niet, bij mij waren ze leeg (omdat m'n muiscursor net onzichtbaar gemaakt moest worden)
hoe die maskfile en cursorfile eruit moeten zien weet ik zo ook niet, bij mij waren ze leeg (omdat m'n muiscursor net onzichtbaar gemaakt moest worden)
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Ok, ik heb t al gevonden
/usr/X11R6/lib/x11/icons bevat de verschillende mouse cursors, en in default/ staat een config file waarin je het kunt wijzigen
4.2.99 is voor zover ik zie net zo stabiel als 4.2.1
/usr/X11R6/lib/x11/icons bevat de verschillende mouse cursors, en in default/ staat een config file waarin je het kunt wijzigen
4.2.99 is voor zover ik zie net zo stabiel als 4.2.1
Pagina: 1