cpt files openen zonder Corel Photopaint?

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb Corel Photopaint niet geinstalleerd.
Nou heeft mijn zus ooit een aantal schilderijen ingescand, allemaal als *.CPT bestanden opgeslagen, en nu moet ik er één openen.
Het probleem is dat ik nergens een viewer kan vinden waarmee ik überhaupt ook maar een preview kan bekijken van de cpt's, en dan de goede uitkiezen.

Ik heb Photoshop, Paint Shop Pro, Word (die het zou moeten kunnen, maar hij doet het niet)...

Ik heb al bij Tucows gekeken of er tools voor te downloaden zijn, maar de enige die ik vond was Lightbox, en die vereist natuurlijk dat het programma zelf geinstalleerd is... :{

een lief aanbod met 'stuur mij de file op en je krijgt een psd terug' heeft geen zin... ik heb ong. 20 files op de cd staan en weet niet welke het is :{

heeft iemand de gouden tip voor me? Echt haast heeft het niet, ik zou het eigenlijk voor morgen nodig hebben, maar nu schuift het op tot na de oud en nieuw... :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38

André

Analytics dude

Probeer Irfanview eens. Die kan heel veel formaten aan.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Yogho schreef op 24 December 2002 @ 08:33:
Probeer Irfanview eens. Die kan heel veel formaten aan.
Irfanview kan alleen CPP 6 bestanden openen. In versie 7 & 8 is het formaat gewijzigd en vanaf 9, 10 & 11 ook weer.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb de nieuwste Irfanview, en ik kan ze dus niet openen. Ik dacht eerst dat er een fout in de bestanden zat, maar ik heb ze vroeger al eens geopend (zeg maar een jaar of 1,5 geleden...)

Dit is nu het enige wat ik heb :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/art/hanulrich/galleries/paintings/foto2.jpg
En ik moet hem op iets van 13x24 uitprinten, tegen de 400 dpi aan :P
Ik zal je zeggen, Photoshop kan veel, maar dat werd toch even te blurry... :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:33

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ehhmmm try this: http://members.cox.net/abysoftware/app/abpc.htm

edit: nog een: http://www.pictview.com/ (commandline> retesnel)

[ Voor 38% gewijzigd door teacher op 24-12-2002 17:54 ]

Wise enough to play the fool

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hoei teacher als reddend kerstengeltje :P

Ik ga het vanavond even checken... ik kan die muismat nou toch niet meer voor kerstmis drukken, dus dan krijgt ze hem wel per post ofzo...

Voor de duidelijkheid: dat plaatje wat hierboven staat, 'ingelijst' is dus ooit van CD gehaald, sterk verkleind en ingelijst op de website gezet. (in de toekomst doe ik het anders, rustig maar). Dus ik heb hem nog steeds niet kunnen openen :P

Maar misschien lukt het met de hulp van teachers links... :)

Pagina: 1