Toon posts:

[TV-Kaart] Zwaar probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de Terratec Cinergy400 in m'n pc... Verse windows XP install, nieuwe drivers, directx 9.0 e.d. windows update.. maar ik krijg steeds de foutmelding dat als ik m'n Tv SOftware start dat hij DirectShow niet kan laden en dat het een fout heeft in DirectGraph ofzo... nu weet ik niet gvd wat er aan de hand is...

Tis de nieuwste software van Terratec en windows xp geschikt... want hij heeft het al lang gedaan maar nu dus niet meer |:(

Kan iemand mij helpen.. bvd

Verwijderd

Topicstarter
* schop... :P en nu weer een ander probleem, ik heb het goed geinstalleerd, maar nu geeft hij een WDM Driver fout.. met zo'n leuk winxp FOutrapport verzend ding :@ jezus die drivers zijn WHQL certified en xp geschikt.. waarom ? weet iemand iets ?

Verwijderd

is de kaart wel geschikt om DirectX 9 te gebruiken?

Verwijderd

Deze nieuwe drivers al geprobeerd:

ftp://ftp.terratec.net/Re...V_App_WDM_2.10.00.120.exe

ftp://ftp.terratec.net/Re...ergy400TV_Drv_WDM_1.4.exe

Of eventueel deze beta drivers:

ftp://ftp.terratec.net/Re...00TV_Drv_App_WDM_Beta.exe

WDM Driver Version 1.4

WDM Software Version 2.20.0.125

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 02:33 ]

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Ik denk dat het aan Directx 9 ligt.
Wellicht dat Directshow van DirectX 9 niet meer compatible is.

Verwijderd

Welke video kaart heb je ?? en heb je hier al de drivers van ge installeerd?? meen dat de standaard drivers van windows trubels geven met tv kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een LEadtek Ti 4400, maar ik heb gewoon nog steeds de problemen ondanks dat ik al die drivers van hierboven heb geprobeerd... ik wordt hier echt niet goed van... ze moeten gweoon winxp geschikt zijn maar telkens als ik de software start begint hij over WDM DRIVERS te emmeren 7^&*@^$*&@^#& hij heeft het goed gedaan, maar na dat ik dus een windows update er over heen had gegooit deed ie het niet meer, geen SP1 btw.

Ik wordt echt geschift hiero van die pc.. waarom ingodsnaam, je zou toch denken, nieuwer en up to date is beter.. schijnbaar niet dus..

En hoe uninstall ik direct x 9.0 ? kan dat uberhaupt ? zodat ik weer 8.1 erop kan zetten..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:07 ]

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 07:17

Infernis

Psychotic Weaboo

er bestaan proggies om directX te uninstallen, moet je maar ff googlen :)

Verwijderd

Op www.fileconnect.nl staat een uninstaller voor directX 9 onder "Software".

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 22:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
TIs zelfs de Direct x niet :( :@ maar wat dan wel ffs :?

Verwijderd

ik heb ook nog steeds probs met deze kaart volgensmij wel hetzelfde mobo als de topicstarter,. tis denk ik geen software want op win2k heb ik hetzelfde prop als op Xp. maar snap er geen drol van waar het aan licht !!!!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je wel de nieuwste drivers voor je Ti4400 kaart geinstalleerd? Dit is meestal nodig voor een correcte werking. Gebruik nl. nooit de standaarddrivers van Windows XP. Of als je al de nieuwste gebruikt, zet eens de laatste WHQL-gecertificeerden erop, ik geloof v40.92.

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Pagina: 1