[win2k] Apenstaartje is een " (toetsenbord probleem)

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• kwanten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025

kwanten

Is goed bezig!!

Topicstarter
Heeey, ik heb vandaag Win2k geinstalleerd, en nu herkent ie mijn @ niet meer.. hij ziet het als een " (ik ben nu dus niet thuis, anders zou ik het @ niet kunnen maken), maar weet iemand of ik dan de toetsenbord instellingen kan veranderen zodat ie het weer wel goed doet? ik hoop het!, tnkx, kwanten

© kwanten 2001

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Kijken of de taalinstellingen van het toetsenbord goed staan. In XP is het te bereiken via Configuratiescherm>Landinstellingen>Talen>Details; ik weet zo ff niet of dat bij W2k ook zo is.

[ Voor 8% gewijzigd door Ferdo op 24-12-2002 00:43 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 14:29
dit probleem had ik ook, maar dan met andere toetsen, de taalinstellingen stonden gewoon goed, ik snapte er ook niks van maar na een reboot was het probleem opgelost!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 19:52
Lijkt me dat je toetsenbord-instelling op UK (United Kingdom) moet zetten.
Heeft m'n laptop ook (Sony Vayo).

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Zet je toetsenbord op Engels (United States) en je '@' werkt weer zoals het hoort! ;)

(Start --> Configuratiescherm --> Regional and language options --> (Tabblad) Languages --> (Knop) Details --> Onder 'Default input language' je taal instellen)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 01:02 ]

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 00:59:
Zet je toetsenbord op Engels (United States) en je '@' werkt weer zoals het hoort! ;)

(Start --> Configuratiescherm --> Regional and language options --> (Tabblad) Languages --> (Knop) Details --> Onder 'Default input language' je taal instellen)
dit klopt, je hebt hem op nederlands staan. dit is als taal prima, maar kies voor een vs 101 toetsenbord. (als shift twee op je toetsen bord een @ is)

[ Voor 6% gewijzigd door |sWORDs| op 24-12-2002 01:16 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
gewoon even je toetsenbord indeling veranderen...
verder is dit ook wel een aantal keren langs gekomen, dus ga ook maar ff zoeken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.