Toon posts:

[XP] Windows Update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik wil naar een website wat Java Virtual Machine nodig heeft en dat gaat niet omdattet niet geinstalleerd is, ik klik dus op de knop downloaden en hij gaat naar microsoft waarnaa ik deze melding te zien krijg :
We're sorry. The page you are viewing requires that you have a more recent version of the Microsoft Virtual Machine on your system. To obtain an updated version of the Microsoft Virtual Machine, please go to Windows Update.
Ok heel gezellig, dan ga ik wel ffkes naar Windows Update toe waar ik dit te zien krijg :
Er zijn op dit moment geen updates beschikbaar. Probeer het later nog eens
ehh? wat nu? :D

Verwijderd

Ga eens naar www.virtualmachine.tk daar kun je Virtual Machine nog gewoon downen. Wel zo handig als de update niet werkt. Snap eigenlijk ook niet waarom microsoft het niet meer beschikbaar heeft. Maar goed, ik denk dat je hiermee vooruit kunt.

Gr Dave

Verwijderd

Topicstarter
In spanning wacht ik af :)

tIs overigens altijd zo dat Windows Update bij mij niet beschikbaar is :? Dus beetje vreemd :?

// Update

De updat kan niet worden geinstalleerd, is een verkeerde Windows Build :? Jetzt?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 00:26 ]

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

Je moet even kijken in het topic Java Virtual Machine weg bij microsoft, daar staat alles waarsch in wat je wil weten...

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

Topicstarter
Keej, is dldding :) thxz voor de tip enzo :)

// Update

Werkt :) thxz :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 00:52 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06
Je had ook gewoon SP1 erover kunnen gooien. Daar zit ie wel weer bij :)
Pagina: 1