Welk innovatek (klax) vga koelblok te gebruiken vr ATI 9700

Pagina: 1
Acties:

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 21:52
Ik ben van plan me een ATI 9500 of 9700 aan te schaffen, die ik dan graag gekoeld zou hebben met de Innovatek exxtreme II kit die ik eveneens in bestelling staan heb (en die elke dag zou kunnen aankomen)

Als ik op de site van XXLcases kijk wordt enkel gesproken van de Graph-O-Matic en de graph-O-Matic Gforce 4.

Welke van die twee heb ik nu nodig om een ATI 9700 watergekoeld te krijgen??Nergens kan ik info hierover vinden.

Bedankt!

Verwijderd

Archeon schreef op 24 December 2002 @ 00:12:
Als ik op de site van XXLcases kijk wordt enkel gesproken van de Graph-O-Matic en de graph-O-Matic Gforce 4.
Ten eerste lijkt het mij erg logisch, de geforce 4 versie van de graph o matic is dus eeeeeehhhhh voor een GF4

ten tweede, die andere Graph-O-Matic, die past dus op een 9700pro, want die heb ik dus ook net binnen gekregen, (blokje is aardig zwaar trouwens)

nog niet aangesloten c.q. gemonteerd maar ik heb de bevestigins punten even voor je bekeken en volgens mij past het precies....

als ik tijd en zin heb om em te monteren maak ik wel ff wat fotos en post ze wel even.

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 21:52
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 01:10:
[...]

Ten eerste lijkt het mij erg logisch, de geforce 4 versie van de graph o matic is dus eeeeeehhhhh voor een GF4
Het kon toch dat de gaatjes in de PCB van de 9700 even wijd uiteen stonden als
van een GeForce 4 ? Zoals ik al zei : ik heb die 9700 nog niet (heb ze zelfs nog niet van dichtbij gezien) en op een foto valt dat zo moeilijk te onderscheiden, zeker gezien ze bijna altijd getoond wordt met een serieuze fan erop.
ik heb de bevestigins punten even voor je bekeken en volgens mij past het precies....

als ik tijd en zin heb om em te monteren maak ik wel ff wat fotos en post ze wel even.
Prachtig! Al wat ik moest weten! Bedankt voor de info!

[ Voor 6% gewijzigd door BartDG op 24-12-2002 11:26 ]

Verwijderd

Ik heb het al een tijdje draaien op een Hercules 9700 Pro en ik ben zeer tevreden.
Wel even de ring rond de core verwijderen voor goeie koeling
Afbeeldingslocatie: http://users.fmg.uva.nl/rstoter/prom-li-pro/prometeia/DSCF0062.JPG

hier meer: http://users.fmg.uva.nl/r...prometeia/prom-li-pro.htm

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 12:32 ]