ADSL-gebruikers met Kabel-ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Hallo mensen,

Na ongeveer 2 jaar kabel van Chello met redelijk goede ervaringen heb ik besloten over te stappen op ADSL, de middelvariant van rond de 50 euro.

Kabel beviel me over het algemeen goed. Ik had weinig last van storingen en over de snelheid weinig te klagen. Jammer genoeg is dat in de loop van de tijd veranderd. Op zondagmiddag kon ik minutenlang wachten op het laden van 1 enkele site. Daarom nu ADSL. Ben natuurlijk erg benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen die zowel ADSL als kabel hebben uitgeprobeerd. Ook wil ik meer weten over de snelheid, want die theoretische snelheden zeggen me zo weinig. De snelheid van kabel en adsl is lastig te vergelijken omdat door kabel-providers niet wordt opgegeven wat de snelheid is.

Graag reacties :9~

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Thuis bij m'n ouders heb ik chello (haal max 167 kb/s) en op m'n kamer in Den Bosch heb ik Planet Comfort ADSL (haal max 53 kb/s).
Adsl op m'n kamer heb ik nog maar een week, maar het surft gewoon meer dan prima. Alleen het downloaden van grote bestanden gaat veels te traag naar mijn zin.
Dus moet ik af en toe naar huis om een divx te branden. (ouders denken dat ik voor hun kom...)

[ Voor 4% gewijzigd door Cubix op 24-12-2002 00:08 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Kijk hier eens: [search=kabel adsl]

Er zijn zooooveel ervaringen te vinden in de search :)

[ Voor 52% gewijzigd door Xandrios op 24-12-2002 00:11 ]

Dit topic is gesloten.