Toon posts:

Samsung en dode pixel garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb een mooie TFT monitor gezien die ik misschien wel ga kopen.

Samsung 172 T

Specificaties
type beeldscherm TFT LCD
beelddiagonaal 17”
dotpitch 0,264 mm
aantal kleuren 16,2 miljoen
kijkhoek horizontaal 170°
kijkhoek boven / onder 85° / 85°
contrast ratio nominaal 500:1
helderheid 250 cd / m2
responstijd 25 ms
max. resolutie 1280 x 1024

Nu is mijn vraag hoe zit het bij samung met de dode pixels??? Kan hier namelijk niets over vinden op hun site.

Verwijderd

Meestal kan je direct een nieuwe krijgen ( de meeste fabrikanten hebben 1 a 2 jaar garantie)

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:46
ik dacht gezien te hebben dat er per fabrikant een bepaalde tolerantie bestaat zeg maar.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 14:11
Volgens mij is deze vraag al vaker voorbij gekomen, maar misschien is het het makkelijkste om even een mailtje te sturen naar Samsung om het te vragen, of zelfs naar de winkel waar je em misschien gaat bestellen. Ik neem aan dat de verkoper het ook wel weet of kan makkelijk aan de info komen :).

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

dr loopt erges een het grote tft gamen topic ofzoiets, daar staat wel iets over in

ik dacht pas bij 5 dode pixels of meer dat ie terug kan. maar je kon ook bellen dat er een waas voorhing en dan haalden ze em zo op :D

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

MUSTIS schreef op 23 december 2002 @ 23:50:
dr loopt erges een het grote tft gamen topic ofzoiets, daar staat wel iets over in

ik dacht pas bij 5 dode pixels of meer dat ie terug kan. maar je kon ook bellen dat er een waas voorhing en dan haalden ze em zo op :D
dat klopt, en vooral ze in hinderend zijn

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie bijvoorbeeld TFT/Gamen - the final episode, en andesr mail je de leverancier ff met deze vraag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.