Klop Klop, wat meer waardering aub

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik post hier na aanleiding van: Vraag over Tweakers.net zelf

Iemand zei dat ik hier moest zijn als ik wat meer Mod-points wilde hebben, nou hier ben ik dan...

Maar waarom ik dit begon is namelijk het volgende: Ik had beloofd een Survey neer te zetten voor een winkel in A'dam maar dat kan dus niet.

En ik zou graag wat meer mod-points willen hebben zodat ik deze belofte na kan komen :)

Dus ik hoop dat jullie zo aardig zijn omdat te willen doen _/-\o_

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Sorry, maar TMF dient er niet voor om jou maar een paar extra puntjes te geven omdat je een shop survey wil posten. :)
De mensen in TMF hebben als doel om een reactie zo objectief mogelijk te beoordelen en op zijn juiste eindresultaat te brengen, zonder naar de naam van de poster te kijken.
Het enige wat je kan doen is vanaf nu ZELF enkel inhoudsvolle postings maken, die krijgen dan een hogere beoordeling, en je karma stijgt.
Als je reacties van jezelf of een ander(of een volledige draad) tegenkomt die niet op hun juiste niveau staan, dan kan je terugkeren naar TMF, maar niet omdat jij puntjes nodig hebt.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je enige modbare reactie is deze:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=670320

Die staat al op 3, dus ik doe daar in ieder geval niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
Zouden jullie aub ook naar de rest willen kijken ik zal zeker _/-\o_ voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Lennieboy83 schreef op 24 December 2002 @ 00:41:
Zouden jullie aub ook naar de rest willen kijken ik zal zeker _/-\o_ voor jullie :)
Reacties zijn maar 48 uur modereerbaar. Ik heb net een paar posts van je zitten overlopen, en er zijn idd wel een aantal reacties die normaal een 1 verdienden die op 0 terechtgekomen zijn. Maar als je nu een aantal posts zou plaatsen die wat meer toevoegden ipv oppervlakkige reacties zou je score snel omhoog kunnen gaan (toch iig boven de 0)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
Nou ja :'( ok we zien wel, op het moment zie ik weinig dat me aanspreekt op T.net, even afwachten dusss

Maar bedankt voor jullie inzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:01

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je maakt jezelf belachelijk op deze manier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Neman schreef op 24 december 2002 @ 02:24:

Want? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
Neman schreef op 24 december 2002 @ 02:24:
Dat is natuurlijk klink klare onzin, ik snap niet waar je dat vandaan hebt 8)7

Ik had al een einde aan deze topic gebreid maar Neman moest zonodig weer wat zeggen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, kijk DarkEye. Een aantal van je reacties hebben gewoon de score gekregen die ze verdient hebben. Zoals je regelrechte AMD flames en Intel-is-heilig reacties. Leuk dat je zoiets vind natuurlijk, maar dan zouden we wel graag een onderbouwing zien.

Het is niet een systeem van " we stappen even dit forum binnen om een hogere score te vragen". Daar moet je wat voor doen. In jouw geval informatiever en onderbouwender posten. Pas dan kunnen we eens gaan nadenken of we jou van jouw negatieve karma afhelpen.

Je hebt in je reacties op TFF en ook hier laten merken dat je het systeem nog niet helemaal doorhebt. Lees de moderatieFAQ eens. Dat kan weleens verhelderend werken.
Pagina: 1