Toon posts:

Topic weer op de rails aub?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In software algemeen stond een naar mijn idee interessant topic wat nog niet al te vaak is behandeld (ivm de integratie van internetbankieren).

Graag zou ik het topic weer open zien, en dat de moderator de personen die fout bezig waren straft, ipv het topic voor iedereen maar dicht gooit.

Eigen financiën bijhouden

oja... prettige kerstdagen... en kerstnachten (voor de echte tweakers)..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het gaat dus over F_J_K? Heb je misschien ook een link naar het topic waar je het over hebt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat je F_J_K er beter over kan mailen, dat heeft bewezen beter te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens mij geeft de sluitmelding aan dat het niet zozeer om het gedrag van de users in dat topic gaat, maar meer vanwege de copyrights die op dat blad zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

BreadFan schreef op 23 december 2002 @ 23:15:
Volgens mij geeft de sluitmelding aan dat het niet zozeer om het gedrag van de users in dat topic gaat, maar meer vanwege de copyrights die op dat blad zitten. :)
En om het topic weer open te kunnen doen, moeten de users die dat dus uitwisselen dat begrijpen.
Het lijkt mij gewoon dat het topic inderdaad weer open moet kunnen, ik had het topic al gezien dat het geopend werd, en was dan ook verbaasd te zien dat hij gesloten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ga er nu mee bezig :)
Over een paar min is ie weer open, denk ik :)

edit: Klaar :)

[ Voor 12% gewijzigd door SH007 op 23-12-2002 23:31 ]

Pagina: 1