Toon posts:

tnt2, v3000 of viper2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken om mijn v330 te gaan upgraden. Ik heb een abit bx6 mobotje en die ondersteund geen geforcekaarten omdat deze een agp1 slot heeft.
Ik zit nog te twijfelen tussen een Voodoo3, een Viper2 v200 en een nVidia TNT 2 M64 kaartje.
Ik denk dat het de TNT2 wordt omdat de viper 2 nogal veel problemen geeft met de drivers en de vooddoo ondersteund geen large textures.
Heeft iemand nog een ander idee dat op een agp1 slotje kent. Verder heb ik een pII @300, 128MB, Abit BX6 v1.x.

Verwijderd

Dit is toch een bx chipset?
Dit ondersteunt toch agp 2x (agp revisie 1.0)
is 1x en 2x dacht ik...)

Maar kan ook aan mij liggen, this nog vroeg :(

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:25
Koop dan een zo goedkoop mogelijk Geforce kaartje. De Viper is best een goede kaart maar heeft idd wat probleempjes met d3d. Onder Opengl is ie best rap, maar koop dan liever een Geforce ipv een TNT2. Zeker als je 3d spelletje wilt spelen. Zo niet, koop dan een 16MB G400

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ff in m'n bios gekeke:
In m'n bios staat wel iets van 66/133, dus dat is dan misschien AGP 2X.

• basset
Als je een TNT2 kan draaien, dan kun je ook een geforce draaien hoor voor zover ik weet.

Hop,hop,hop!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:36
Als je weinig geld uit wil geven moet je gewoon een viperII hebben, die schopt kont in UT,Q3,HL echt waar..+ dat je dan ook nog eens S3TC hebt..

Verwijderd

Topicstarter
Dus een Guillemot 3D prophet moet lukken volgens jullie.
Nou dan zal is bij pricewatch gaan kijken wat dat ding moet gaan kosten.
Ik dank jullie alvast voor jullie moeite.

• basset
Zou idd gewoon moeten werken, maar wat al eerder gezegd is, die Viper11 is geen slechte kaart (heb hem zelf ook, en ben er blij mee), maar als het prijsverschil niet zo groot is en je veel d3d spellen speelt kun je het beste een Geforce nemen.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Hij moet gewoon werken, heb zelf ook prohpet 2 mx. werkt perfect, vooral na de biosupgrade is ie super!

Verwijderd

ati rage fury maxx is ook geen slecgte kaart
Pagina: 1