Ik wil een nieuwe geluidskaart aanschaffen. Aangezien ik een vrij prijzige stereo installatie met boxen heb staan,(5x100W uitgang +150W sub) heb ik geen zin om een nieuw dolby setje te kopen. Dus heb ik alleen een kaart nodig.
Dit kaartje moet aan een paar vrij simpele eisen voldoen, nl. een optische of coaxale uitgang met dolby ondersteuning; goeie geluidskwaliteit
en niet te duur (maximaal tot €100,-).
Ik heb nu zelf een paar kaartjes uitgezocht en kom ik uit op de volgende:
Creative digital 5.1 geluidskaart
- Ben er bij deze nog steeds niet uit of deze nu wel of geen optische uitgang heeft. zal wel niet,
Creative SB Live Player 5.1
- Kom er bij deze kaart ook niet achter of deze nu wel of niet een optische uitgang heeft.
Terratec Soundsystem Sixpack 5.1
- Enige kaart waarvan ik zeker weet dat een optische uitgang aanwezig is.
Maar ken het merk zelf niet.
Nu is mijn vraag dus welke ik het beste kan combineren met een Kenwood KRF-V5050D-S receiver.
Ideeen altijd welkom
Dit kaartje moet aan een paar vrij simpele eisen voldoen, nl. een optische of coaxale uitgang met dolby ondersteuning; goeie geluidskwaliteit
Ik heb nu zelf een paar kaartjes uitgezocht en kom ik uit op de volgende:
Creative digital 5.1 geluidskaart
- Ben er bij deze nog steeds niet uit of deze nu wel of geen optische uitgang heeft. zal wel niet,
Creative SB Live Player 5.1
- Kom er bij deze kaart ook niet achter of deze nu wel of niet een optische uitgang heeft.
Terratec Soundsystem Sixpack 5.1
- Enige kaart waarvan ik zeker weet dat een optische uitgang aanwezig is.
Maar ken het merk zelf niet.
Nu is mijn vraag dus welke ik het beste kan combineren met een Kenwood KRF-V5050D-S receiver.
Ideeen altijd welkom