Toon posts:

Wie weet de oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb isdn, 2 analoge modems, een duovox.
Ik heb 2 keer externe toegangserver, netbui, ipx, tcp/ip geinstaleerd
en iedere modem een apart telnr. gegeven.(alleen de tweede externe toeganserver is met vpn ondersteuning, wat ik niet weet wat dat is trouwens)
nou hebben 2 personen tegelijk op mijn pc ingebeld. toen de eerste op mijn pc ingebeld had kon de ander persoon wel bellen maar de tweede modem gaf geen gehoor. nou is mijn vraag of het uberhaupt wel mogelijk is om 2 personen tegelijk op je pc te laten inbellen.
Ik wil dit graag omdat we altijd red alert met 3 personen spelen. met red alert 2 is dit alleen mogelijk bij westwood, en dat loopt voor geen meter. Ik hoop dat iemand er mij mee kan helpen. Beide modems werken wel want het nummer dat je het eerst belt wordt door de pc beantwoord.
Ik draai met win98SE.

Thanks,
GTIman

Verwijderd

Multilink aanzetten?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 11:22 schreef George Mimi en Marco het volgende:
Multilink aanzetten?[/quote]Ik bedoel net andersom, niet met 2 modems vanuit mijn pc bellen, maar dat er 2 verschillende pc's op mijn computer inbellen.

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij kan dat niet met win se. Misschien kan je een tooltje downloaden >:)

Verwijderd

Moet je toch naar een RAS server progje gaan zoeken, standaard wordt dat door/onder Win9X kernel niet ondersteund

Verwijderd

Weet iemand dan een naam van een RAS server??
Ik heb er nog nooit van gehoord, dus misschien dat iemand kan helpen.

beule
Pagina: 1