[Xbox] Racing Evoluzione

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 20:31:
Je ontwerpt zelf helemaal niks, je kiest alleen wat schetsjes en de auto evolueert wel ietwat maar verder heb je daar zelf niet echt de vrije hand in.
Vind ik ook niet zo heel raar, want niet iedereen kan 3d max-en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, alleen had ik wat meer aan het uiterlijk willen kloten van zo'n bak. Kleurtjes, body-kits, stickers, bumpertjes veranderen etc. Beetja ala Tokyo Highway Racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
oh dat jammer dus je kunt eigenlijk niet echt designen gewoon een paar autos kiezen ?
maarja het spel ziet er toch super uit
komt dit ook op de pc want vice city was eerst ook een ps2exclusive maar word binnenkort ook uitgebracht op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racing Evo was aangekondigd als Multi-platform maar er wordt nu alleen maar gesproken over een Xbox versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 16:43:
Racing Evo was aangekondigd als Multi-platform maar er wordt nu alleen maar gesproken over een Xbox versie..
Ehm..bedoel je dat de X-box versie nu alleen nog maar aan bod is geweest?
En dat de Pc versie later wordt behandelt?
Of bedoel je dat het X-box only is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, de game staat nu alleen nog maar voor de Xbox. Dus uitkijken naar een PC release raad ik je af, die zal er nml niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 21:45:
Sterker nog, de game staat nu alleen nog maar voor de Xbox. Dus uitkijken naar een PC release raad ik je af, die zal er nml niet zijn.
Yup, voor de PC versie zul je lang kunnen wachten. Zowiezo is het aanbod van goede nieuwe (arcade) racers op de PC toch aan het minderen. Beetje jammer, want is een populair genre.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bij GCShop.nl is er nu een mooie preorder actie voor Racing Evoluzione. Je kunt hem preorderen voor 46 euro, wat ik ondertussen al gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
is er nou al precies bekend wanneer ie nu gaat uitkomen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

7 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het ziet er zeer mooi uit allemaal. Wel te arcade naar mijn smaak waarschijnlijk maar toch.

Ik snap niet dat zo'n spel niet op de PC komt. Daar kun je het editen en creeren van je eigen merk pas echt tot een hoog niveau tillen.
Nieuwe models, textures editen, enz...

Ik denk dat als het spel zelf gewoon goed in elkaar zit je dan echt een topspel zou hebben wat met een editing community erachter echt een succes zou kunnen zijn. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rijden zelf is ontzettend arcade. Omgeving ziet er mooi uit en de schade is ook wel grappig, je rijdt er alleen geen meter langzamer door. Houdbaarheid van dit spel is voor mij aardig laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
DeLaVega schreef op 04 February 2003 @ 16:39:
Het ziet er zeer mooi uit allemaal. Wel te arcade naar mijn smaak waarschijnlijk maar toch.

Ik snap niet dat zo'n spel niet op de PC komt. Daar kun je het editen en creeren van je eigen merk pas echt tot een hoog niveau tillen.
Nieuwe models, textures editen, enz...

Ik denk dat als het spel zelf gewoon goed in elkaar zit je dan echt een topspel zou hebben wat met een editing community erachter echt een succes zou kunnen zijn. Zonde.
Omdat je aan een racespel op de PC weinig verdient. CMR2 verkocht tien keer beter op de PSX dan op de PC. Aan een goede commonity erachter heeft een devolper ook niks, want ze verdienen er niet veel aan. Anders had EA de modbaarheid van de NFS serie wel op NFS3 niveau gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CMR2 verkocht beter op de PSX omdat het daarop gewoon veel eerder uitkwam als ik t me goed herinner, en dat is met meerdere spellen zo. Waar heb je die mooie cijfertjes trouwens vandaan, dat de PSX versie 10x beter verkocht? (Niet dat ik t me niet voor kan stellen)

Wie de F12002 community kent, weet dat de mods verantwoordelijk zijn voor een hoop extra verkoop. Vandaar ook de support van de developer zelf (ISI), ik ken meer mensen die het spel gekocht hebben voor de mods dan voor het spel zelf.
Vergelijkbaar natuurlijk met HL en andere spellen waar een grote mod-community achter zit.

En EA, tja wat moet je daarvan zeggen, dat is nooit hun sterkste punt geweest (zie FIFA- en al genoemde NFS-series) en dat zit m gewoon in t gebrek aan concurrentie denk ik.

IMO zou het gewoon een heel geschikt PC spel zijn i.v.m het editten, maar als de gameplay zo arcade is als sommigen zeggen, ja laat t dan maar lekker op een console zitten wat mij betreft. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
DeLaVega schreef op 06 februari 2003 @ 19:13:
CMR2 verkocht beter op de PSX omdat het daarop gewoon veel eerder uitkwam als ik t me goed herinner, en dat is met meerdere spellen zo. Waar heb je die mooie cijfertjes trouwens vandaan, dat de PSX versie 10x beter verkocht? (Niet dat ik t me niet voor kan stellen)
De release van CMR2 voor de PC was geloof ik een maand na de PSX release. De info over de verkoopresultaten heb ik gelezen in een interview met een van de mensen van Codemasters op de E3 door de PU als ik me niet vergis. Ging over het feit dat er toen ( '99 schat ik ), steeds minder racegames voor de PC kwamen.
DeLaVega schreef op 06 februari 2003 @ 19:13:
Wie de F12002 community kent, weet dat de mods verantwoordelijk zijn voor een hoop extra verkoop. Vandaar ook de support van de developer zelf (ISI), ik ken meer mensen die het spel gekocht hebben voor de mods dan voor het spel zelf.
Vergelijkbaar natuurlijk met HL en andere spellen waar een grote mod-community achter zit.

En EA, tja wat moet je daarvan zeggen, dat is nooit hun sterkste punt geweest (zie FIFA- en al genoemde NFS-series) en dat zit m gewoon in t gebrek aan concurrentie denk ik.

IMO zou het gewoon een heel geschikt PC spel zijn i.v.m het editten, maar als de gameplay zo arcade is als sommigen zeggen, ja laat t dan maar lekker op een console zitten wat mij betreft. :7
Ik geef je gelijk dat het voor de PC een mooi spel zou zijn ivm. editten en aanpassen ed. Maar het is voor een developer gewoon interessanter om een spel van het racegenre uit te brengen op een console, hoe jammer dit ook is voor een PC-gamer.

Ikzelf heb een console gekocht omdat ik vele arcade racers zag, die niet voor de PC kwamen, maar die ik wel wilde spelen. Gran Turismo bijvoorbeeld ( net echt arcade, maar toch ), Burnout en nu weer een spel als Racing Evoluzione. Games als GPL spreken mij zeker aan, maar ook de arcaderacers vind ik leuk om te spelen en die zijn er naar mijn mening te weinig op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Net effe een paar rondje gereden in RE. Vind 'm persoonlijk een beetje tegenvallen. Op de een of andere manier rijdt 'ie niet echt lekker. Lijkt een beetje op Screamer (1) van vroeger, maar ja die was eveneens van Milestone :)

Grafisch wel aardig, maar niet echt een hoogstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

IK vind hem wel leuk :P ik hou wel van dat arcade racen. Is maar net wat je ligt.

Ziet er iig wel enorm goed uit, alleen die mannetjes in de garage zijn een beetje dom. :+

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb racing evo gespeeld. En ik moet zeggen dat het me zwaar tegenvalt.
Ik vind besturing en gameplay zeer slecht. hoewel ik het idee van een eigen merk te beginnen wel heel leuk vind.

Maar toch na een paar rondjes gespeeld te hebben vind ik het al nix meer aan.
meer een gemiste kans voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm damn en ik heb em net gisteren besteld... *piep*zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
hmmmm nu begin ik toch te twijfelen
wilde hem morgen gaan halen.
maar de meningen verschillen heel erg .....

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn klote gcshop.nl
gepre-ordered, maar ik heb em nu nog niet... sterker nog, hij is niet eens verstuurd
en cancelen mag blijkbaar ook niet bij die crap zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik speel hem nu al weer een poosje en ik moet zeggen dat het spel zo zijn voor en nadelen heeft. Ten eerste de grpahics.. zucht.. Dit zijn de mooiste graphics voor een racer tot nu toe. Mooier dan of tenminste even mooi als nfshp2 met een radeon9700pro op een flinke trinitron op 1024x768.

Maar er zijn des te meer nadelen in mijn opinie.
Ten eerste de besturing. Deze wagens zijn aan het wegdek gelijmd lijkt het wel. Je kunt ze laten uitbreken maar wel met HEEEEl veel moiete. Met andere woorden veeels te arcade!
Ten Tweede. De ai van de tegenstanders. tweede of derde worden gaat nog wel maar eerste... dat wordt zwoegen! Ze beuken je gewoon van de weg of in bochten douwen ze je van de baan.
Ten derde. De mogelijkheden. Die zijn dus minimaal! Vergeet sleutelen aan je auto voor betere setups, (mogelijk = downforce :low/med/high; mode: normal/drift en als laatste alweer: gearbox: low/med/high) Thats it! Meer is er niet. De rest wordt allemaal vanzelf gedaan. Vond je het leuk om aan auto's te sleutelen (lees gt2002 of cmr3) koop de game dan maar niet of je wilt de kracht van je xbox showen aan je vriend die loopt op te scheppen over gt3 op zijn ps2.

Het verhaal verloopt lineair, wat je ook doet alles is goed en uiteindelijk krijg je alles. Je kunt af en toe iets kiezen (bv: een autoblad daagt je uit om een race te winnen tegen andere merken) keus is dan aan jou doe ik het wel of niet. Echter het maakt niet uit of je nou wint of niet. Uiteindelijk bereik je toch wel je doel (namelijk meer verkochte auto;s en daarmee dus meer geld voor andere modellen te ontwikkelen).

Zeeeeer jammer allemaal!

Kleine opsomming
Pluspunten: Graphics om te kweilen
Minpunten:
1. Ai veels te hoog
2. Te arcade gericht
3. Niets in te stellen
4. Niets te sleutelen
5. Niets te managen
6. Lineair als de lineaal van je leraar

Echter op de een of andere manier vind ik het toch nog best een grappig spel. Beter dan burnout of total immersion racing.

Cijfer: 7-

Conclusie: Zoek je gewoon een lekkere arcade racer zonder poespas dan is dit je spel. Zoek je iets met wat meer diepgang/management/sleutelen/instellingen dan is het ietwat verouderde gt2002 of cmr3 meer iets voor je. Oh ja project gotham racing ook niet vergeten. (zelfs die heeft nog meer instellingen en keuzes!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind vooral dat er geen snelheidsgevoel inzit.
terwijl dat bij burnout overduidelijk aanwezig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kutspel 65 euro over de balk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
hmmmm
nu zit ik echt te twijfelen
wilde hem eigenlijk afgelopen vrijdag halen
maar had toen buffy, blade en x-men gehaald i.p.v racing evo
buffy en blade zijn wel cool

wilde racing evo later halen
,aar als ik zo hoor begin ik wel te twijfelen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 16:42:
Ik vind juist dat er weldegelijk een goed snelheidsgevoel in zit. Rijdt nu met de supercar auto's, maar sommige stukken is echt opletten geblazen, zeker in de citytracks.

Ik kan wel begrijpen dat mensen die een GT3 beater verwacht hadden wat bedrogen uitkomen, maar ik moet zeggen dat ik er vele uren plezier aan heb beleeft, en het spel ook zeker nog niet beu ben. In het arcade genre is het gewoon een hele goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Precies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
met de dreamcars is het echt vet hard... dus mensen moeten niet huilen
ik vind t best een ok game
zoiets als MSR op de dreamcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zitten dus vette bugs in het spel... op xboxworld zijn er al meerdere klachten geweest.. ik heb het zelf ook. De game loopt op een gegeven moment gewoon vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 16:42:
geen snelheidsgevoel?? Begin maar eens met Dreammode en dan eerst 4 toernooien uitspelen... dan wordt het lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 23:28:
er zitten dus vette bugs in het spel... op xboxworld zijn er al meerdere klachten geweest.. ik heb het zelf ook. De game loopt op een gegeven moment gewoon vast :(
hoezo meerdere bugs?
welke dan?
ik ben er gelukkig nog geen tegengekomen

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
op een gegeven moment als je een nieuwe race begint saved ie de game en daar blijft ie dan hangen. de enige oplossing is je save game weg gooien en 2 andere games spelen om het tijdelijk geheugen te wissen. maar dan nog, als je dan opnieuw begint is er weer de kans dat de bug terug keert. echt een slechte zaak dat zo'n spel op de markt komt.

hier kan je veel info halen over de bug:
http://forum.xboxworld.nl...&perpage=15&pagenumber=14

[ Voor 17% gewijzigd door AP3X op 13-02-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
Als je er last van hebt dat de game blijft hangen kun je het volgende doen:

- (Als je dat kunt) X, Y en Z Drive wissen.
- Eerst andere levels gaan spelen en daarna het buggy level opstarten.

Werkte bij mij perfect.

Mooi spel verder alleen een echte blunder van deze bug.
Ik vind het een kwalijke zaak van xbox dat er een buggy game uitkomt waar zoveel van verwacht werd. (Unreal Tournement is/komt ook al een update van).
Dit bevestigd maar weer dat de xbox niets meer is dan een vermomde pc (Ben trouwens superblij met mijn xbox daar niet van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
RolfLobker schreef op 14 februari 2003 @ 11:41:
Als je er last van hebt dat de game blijft hangen kun je het volgende doen:

- (Als je dat kunt) X, Y en Z Drive wissen.
- Eerst andere levels gaan spelen en daarna het buggy level opstarten.

Werkte bij mij perfect.

Mooi spel verder alleen een echte blunder van deze bug.
Ik vind het een kwalijke zaak van xbox dat er een buggy game uitkomt waar zoveel van verwacht werd. (Unreal Tournement is/komt ook al een update van).
Dit bevestigd maar weer dat de xbox niets meer is dan een vermomde pc (Ben trouwens superblij met mijn xbox daar niet van)
Een bug is iets waar MS niks aan kan doen hoor, dat zit in de gamesoftware zelf. Als de betatesters die er niet uithalen blijft die er gewoon inzitten. Zelfs in de allereerste console (!) zat een soort van bug waardoor je tegenstander nooit je pixel kon weerkaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:51
..ik vind RE echt een meesterlijk spel. Echter 1 ding wat gewoon echt super vervelend is, is die AI. Sjeeez hebben die lui daar wel over nagedacht? Paar voorbeeldjes, ik rij op een bocht af van 90 graden, 2 opties. Of de AI gebruiken als muur om snel de bocht in en uit te komen, of op de goede manier de bocht inrijden met als resultaat dat je eerst alle AI bakken eruit rijdt. Waar ze vervolgens als een trein (ook het gewicht) allemaal achterop je knallen. Errug lomp.
Daarnaast, kom je wel goed de bocht uit, zorg dat je dan snel op de ideale lijn komt, want dan halen ze je lekker niet in. Zit je er net naast dan rammen ze je gewoon van de weg.
Ook komt daar nog bij dat ik geen forces voel als ze me rammen. Overal voel ik forces, als ik bv van de baan raak of over de curbstones jakker. Heel irritant.
Dus 1 tip, als je het geluid hoort van iemand die tegen een metalen plaat loopt te kloppen...hou je sturen dan in de gaten, voor je het weet heeft een of andere gek je gewoon van de baan geramt. (De AI kan jou wel rammen, maar is mij bijna nog niet gelukt om een AI van de baan te rammen. 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben nu bij race 22 en nog geen bugs... kan ik nog steeds vrezen voor bugs?

Pagina: 1 2 Laatste