-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Moet je er een photo shoppen en hem bij de drukker op foto papier laten drukken en dan plak je die erop met goede lijm...
En natuurlijk een inkoopactie maken als hij goed gelukt is !!!!
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
zoiets dus.... 
maar hoe photosoep ik zoiets (ken wel beetje, maar ben geen pro ofzow)

Gewoon ff vragen of ze een soep contest willen houden, Open blik met electra ? Ik zie echt altijd photosoep contest langskomenEntonoX schreef op 23 December 2002 @ 22:26:
zoiets dus.... [afbeelding]
owk, ga ik het wel effe proberen bij de fotosoep afdeling.....
O, je was serrieus met dat contest??
Dat zullen ze leuk vinden als ze er achter komen dat ze dat voor jou aan het maken zijn
ik zou het toch bij Webdesign & Graphics zetten
nee jij dan, heeft wel al 86 posts en is een paar maandjes lid en begint meteen metpcmadman schreef op 23 december 2002 @ 22:35:
[...]
O, je was serrieus met dat contest??
Dat zullen ze leuk vinden als ze er achter komen dat ze dat voor jou aan het maken zijn![]()
![]()
ik zou het toch bij Webdesign & Graphics zetten![]()
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
dankje DoD cerbus
....
sorry, voor het misverstand hoor, maar je zette me op het verkeerde been pcmadman....
ik vraag het wel in Webdesign en graphics..... (ik kom daar normaal nooit voor mij alleen de die hard overclocking, casemodding topics. verder kijk ik nooit
)
sorry, voor het misverstand hoor, maar je zette me op het verkeerde been pcmadman....
ik vraag het wel in Webdesign en graphics..... (ik kom daar normaal nooit voor mij alleen de die hard overclocking, casemodding topics. verder kijk ik nooit
mm, halfords had eerst van die dingen...
Ja sorry hoor!DoD Cerberus schreef op 23 december 2002 @ 23:25:
[...]
nee jij dan, heeft wel al 86 posts en is een paar maandjes lid en begint meteen metsmileys omdat iemand toevallig iets verkeerds zegt, je kan toch gewoon zeggen dat t niet in de HK moet!? ipv meteen met dat soort smileys te gaan gooien...
Maar hij is hier op got anders wel wat actieveren als ik. Ik mag hopen dat hij onderhand wel een keer heeft gekeken welke sub-fora er hier allemaal zijn op got.
Dan nog was ik het niet die sugereerde om een contest te houden.
Als hij de FAQ van W & G was gaan lezen was hij dit tegen gekomen:
En b.t.w. zegt het aantal posts iets over de rechten die je hebt??? Ik ben misschien niet zo actief maar ik lees hier graag en denk best wel te weten wanneer een vraag dom is en gebruik dan een emoticon! (daar zij ze toch voor (toch niet alleen voor de mensen met veel posts??))Thema & Contest topics
Thema's zijn soms erg leuk om aan te werken, omdat je met zijn allen aan hetzelfde bezig bent. Maar dat betekent ook dat een thema wel origineel moet blijven. Vanaf nu is een topicstarter dan ook verplicht om een goede aftrap te geven voor het onderwerp. Vijf minuten Photoshoppen zijn niet genoeg om een heel thematopic over te beginnen. Deze maatregel is genomen om wildgroei te voorkomen. Het is dus nog wel toegestaan om een thematopic te openen, maar als je twijfelt over je topic, vraag dan eerst even advies aan Cheatah of McVirusS.
Dit beleid geldt niet alleen voor thema topics maar ook voor contest topics.
ps. ik heb extra maar geen emoticons gebruikt dit keer!
Aaargghhh, emoticonspcmadman schreef op 23 december 2002 @ 23:56:
[...]
ps. ik heb extra maar geen emoticons gebruikt dit keer!
Maaruh ja je kunt ook gewoon ff wat tutorials opzoek voor zoiets, zo heel moelijk kan het niet zijn toch ?
Pagina: 1