WillemJan schreef op 02 maart 2003 @ 02:02:
[...]
Ik heb momenteel firmware AnnexA_CA6XR-HL0930. In het Configuration -Wan menu kun je "Automatic Reconnect" (optie die jij bedoeld?) aanvinken, maar dat helpt niets.
Die optie is alleen voor PPP dus als je (net zoals ik) BBnet gebruikt heeft dit verder geen zin om dit aan te vinken.
De meest recente firmware is AnnexA_HL012303, er is nergens een changelog van te vinden dus ik zou niet weten wat de veranderingen zijn.
Deze firmware heb ik op m'n vorige e-tech proberen te zetten wat resulteerde in een onbruikbaar apparaat.
Wat is hier mis gegaan dan? Bij de nieuwste firmware zit een hele duidelijke beschrijving wat er gedaan moet worden om deze actief te maken dus daar kan weining mee fout gaan als je het goed doet.
Gebruik jij ook emule of een dergelijk programma waarbij het probleem optreed?
Laat ff weten of die nieuwe firmware dé oplossing is of niet, ik wil het risico niet lopen dat het weer een nieuwe modem word.
Nope gebruik ik niet maar had voor de tijd wel dat als er snel gesurft werd waarbij veel plaatjes bekeken werden, de ping naar de gateway heel langzaam werd, en als je doorging dat heel de verbinding ermee kapte.
Dit is nu voorbij en alles loopt prima tot nu toe.
En als de nieuwe firmware niet werk heb ik de vorige nog wel in geval van....