There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
.edit: hang je modem dus even direct aan de pc zodat je hem kan benaderen, ga dan naar het volgende scherm (Advanced => Setup)

Zorg dat de MXstream cd in de speler zit, en klik op browse. Zoek de config file die eindigt op PPTP.ini (sorry, weet de hele naam niet). Klik tenslotte op upload.
Even een modemreset en het moet werken.
[ Voor 56% gewijzigd door JJapie op 23-12-2002 22:19 . Reden: edit+typo ]
Jij moet gewoon je router instellen dat hij de verbinding opzet en dat gaat de rest via NAT.
Ik snap dus ook niet waarom jij vanuit je pc's de modem moet kunnen bereiken.
Zijn internet zal niet werken omdat de router geen verbinding kan opbouwen omdat de modem verkeerd is geconfigureerd.[Airwolf] schreef op 23 december 2002 @ 22:20:
Hoezo moeten jou pc's de modem kunnen bereiken ?
Jij moet gewoon je router instellen dat hij de verbinding opzet en dat gaat de rest via NAT.
Ik snap dus ook niet waarom jij vanuit je pc's de modem moet kunnen bereiken.
De modem is wel te bereiken via de uplink van de switch (modem is standaard als getweaked speedtouch home modem geconfigureerd, en kan dus zelfstandig een verbinding opbouwen), of wanneer de modem direct achter een pc hangt. Ik heb dit zelf ook gehad. De oplossing die ik hier boven beschreef zou moeten werken...
[ Voor 14% gewijzigd door JJapie op 23-12-2002 22:23 ]
btw ik vind die sitecom routers toch al gaar (heb er zelf een niet in gebruik)
dus weg met die router en gebruikt je mooie 510 ..
ik zou hem wel willen hebben .. Ruilen ?
mmz instelingen (voor huidige situatie)
510:
ip 10.0.0.138
sn 255.255.255.0
sitecom wan
10.0.0.150
sn 255.255.255.0
sitecom lan
10.0.1.200
sn 255.255.255.0
ip pc
10.0.1.x
sn 255.255.255.0
maar ja gooi die sitecom liver weg
en sluit je pc's direct via hub/switch aan op je 510
en steek daar je router functionaliteit aan
[ Voor 44% gewijzigd door Fish op 23-12-2002 22:32 ]
Het was dus een heel simpel iets, maar je moet er dus maar net aan denken (en dat deed ik dus niet
Deze thread kan wat mij betreft dus dicht..
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!