[vraag] waar is dat report topic nou voor?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Het zal wel een logische vraag zijn, met een nog logischer antwoord, maar ik snap m even niet. Ik weet niet eens of dit wel in het goede forum staat...

Maargoed, soms dan wil ik een topic reporten in SeM ofzo, en sinds kort staat er bovenaan een topic zo'n leuk handje Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/icon_hand.gif, waarop je kunt klikken en dan kun je met een berichtje het topic 'reporten'. Waar gaat dat dan heen?

Ik heb vanavond op deze manier een dubbel-topic even gereport aan - :? - naar ik dacht gericht aan de mods... maar hij staat niet in SeM, heeft ook geen titel ofzo... waar is het dán voor, en komt het überhaupt ergens aan? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 23-12-2002 21:27 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

move BUG -> LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
ok, dan hier... ik dacht: 'go where the devvers are' maar de mods weten dit ook wel...
*schopt zichzelf bij het lezen van chem's ondertitel*

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Blue op 23-12-2002 21:30 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 16:16
Report topic vraagje

Daar staat ut wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hoei :) die had ik niet gevonden :?
Maar, verandert het nu nog, of blijft het zo 'onzichtbaar' als het nu is?

Ik bedoel, de mod zit toch wel van tijd tot zijn forum, dus leest de reports wel. Maar je krijgt dus inderdaad een hele sliert berichten, en veel dezeflde denk ik.
Ik noem maar even wat:
bij het reporten staat er een dropdownbox met keuzemogelijkheden:
- irritant
- pr0n
- illegaal
- dubbel

met een input: 'vul hier een korte omschrijving van de melding in'

en dat hij dan in SeM komt te staan, en de volgende die hetzelfde topic report, komt er als reply bij te staan (de eerste reporter maakt dus automatisch een nieuw topic in SeM aan en de rest worden replies).

Dus [irritant] Dark Blue moet weer moeilijk doen
En dan als topic inhoud:
Topic:
[rml][ vraag] waar is dat report topic nou voor?[/rml]

Dark Blue mekkert over de report topic functie terwijl daar allang een discussie over doodgebloed was. Spank haar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Modjes krijgen als een topic gereport is een plaatje voor of achter het betreffende topic te zien. Normale users krijgen die niet te zien. Dat een topic dan meerdere keren wordt gereport is wel zo, maar dat maakt niet zo uit. Je kan die reports dan naast elkaar zetten of gewoon overslaan. Er iets van maken zodat het wat overzichtelijker is is alleen nodig als het echt niet duidelijk is voor de modjes en volgens mij is dat niet zo :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Wij zien inderdaad een speciaal icon als een topic gereport is met een kort stukje tekst daarin.
Het icon staat na het topicmapje en ziet er als volgt uit: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/icon_label.gif

Klikken we op dit icon dan gaan we direct naar de topic reports toe waarin we gewoon een stukje tekst zien dat de user geeft getikt in het topic report.
Kijken we in de topic admin aan de onderkant van het topic, dan zien we (mits het topic gereport is) een link naar de topic reports met het aantal reports dat er zijn, en er staat een optie om de topicreports te verwijderen :)

edit:
Ik zou er wel screentjes bij willen plaatsen, maar helaas kan ik vanaf mijn werk niet fatsoenlijk uploaden :)

[ Voor 18% gewijzigd door Renegade op 24-12-2002 10:34 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:52
Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~jasper/got/got-topicreports.gif

Hier zie je ook topic notes. Als een topic een note heeft, krijg hij het volgende icon op de topic-listing Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/Open_off_note.gif Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/Open_on_note.gif

[ Voor 77% gewijzigd door Jasper op 24-12-2002 10:57 ]

Pagina: 1