Toon posts:

[IPod]Vraagje over auto ervaring[IPod]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Nou kijk het is dus zo die lieve santa clause heeft mij voor kerst een Windows 10 Gig Ipod gegeven :) Alleen is die sukkel vergeten een firewire kaartje erbij te geven :P Anyway heb deze nu besteld:

Freecom IEEE 1394/FIREWIRE PCI CARD

Heeft iemand hier al ervaringen mee of ie gewoon werkt etc etc, heb trouwens Win XP.

Nou nu eigenlijk mn main vraag :) Ik heb een auto (jeeee :)) anyway de radio zit in het dashboard ingebouwd het zit helemaal in het design dus ik kan em dr niet ff 123 uit halen. Wil ik eigenlijk ook niet :D Maar wat ik nou tijdens het surfen tegen kwam waren van die FM Transmitter dingetjes. Maar ja toen ging ik verder kijken ik bleken die dus best hard te zuigen. (Ow ja smartasses, casette ding is geen optie heb alleen cd speler in mn auto geen casettespeler :)) Nou ik ging dus is ff kijken, en dit vond ik:

http://www.everythingipod...1&eqAVAILdatarq=YES&max=1

Nu vroeg ik me af of iemand dees al heeft of dat ie er wat van gehoord heb etc. Ik wil dus weten of dit echt werkt als ik em koop. Ik wil dus gewoon goed geluid hebben en geen gekraak of weet ik veel wat. Nou ik hoop dat iemand wat weet :P

Btw:

Nog wat andere dingetjes:

Aangezien ik een nieuwe ipod user ben heb ik nog wat vraagjes:

- Ephpod of Xplay (ben bereid te betalen als het het echt waard is)
- Enne um tja verder nog tips :) Is zo'n hoesje nuttig of alleen voor de fun?
- Verdere tips zijn altijd welkom :P

Mazzel en thanks,

Robert

Verwijderd

kerst is toch tot over 2 dagen of vegis ik me 8)7 ?

hehe la me toch ff wat zinnigs zeggen. ziet er goed uit. ik hoop echter niet dat er kwaliteitsverlies is door het sturen van het signaal via een fm frequentie. als dat niet zo is, is dit wel een aanradertje. nou behalve de prijs dan

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 21:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
aha ok thx :) maar weet iemand nog antwoord op de andere vragen?

thanks

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:57

chem

Reist de wereld rond

Zo'n transmitter lijkt me 3x niks. Ik zou eens heel hard naar je autoradio handleiding zoeken hoe of dat je een signaal in je radio propt :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
k las ergens op het forum dat je Ephpod kon downloaden bij downloads.com
dus (voor zover ik weet) hoef je daar iig niet voor te betalen...

edit:

zie hier :)

[ Voor 29% gewijzigd door Haso2000 op 24-12-2002 10:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik dat het gratis is :) maar ik vroeg me af welke beter is, en weet iemand nog wat van die firewire kaart of et wat is? nou ik hoor et wel thx :)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Die firewire kaarten zijn volgens mij allemaal wel hetzelfde. Gewoon in je pctje stouwen en het werkt. Ik heb zelf Xplay nog nooit gebruikt maar ephpod is naar mijn mening super relaxed. Je moet in ieder geval niet dat zuig programma gebruiken wat ze meeleveren bij de Ipod.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Xplay is imo een heel goed product, ik ben er zeer tevreden over (ook al werkt iTunes veel beter).
Zo'n FM transmitter vind ik waardeloos, slechte ervaringen mee, ook al ziet die all-in-one er heel goed uit, het blijft een FM transmitter.

Verder zijn er diverse topics over Mediafour's Xplay en ook over de FM transmitters voorbijgekomen, dus daar kan je ook nog info/ervaringen uitvissen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:15
Wat je nodig hebt op je radio is een LINE-IN, en de rest kan je wel shaken, echt goed klinken zal het niet.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb em en hijs erg geil maar kan dr nog geen hol mee :) heb het kaartje nog niet maar ik laat het nog wel horen :)

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Xplay heb ik geen ervaring mee, maar Ephpod is zeer relaxed en werkt gemakkelijk. Verder kan ik een hoesje van harte aanbevelen, ik heb zelf een iSkin.

Verwijderd

Xplay doet zijn werk goed en behoorlijk, kost alleen eenmalig een beetje geld. Verandert je iPod in een map zodat je gewoon mp3tjes etc erin kan zetten enz enz.

Hoesje, tja, het kan er snel met krasjes voorzien zijn, die iPod. Stel jezelf de vraag of je er 35 Euro of meer voor over hebt om zoiets triviaals als krasjes te voorkomen. Het oog wil ook wat, maar mijn rekenning ook.
Pagina: 1