Oi,
Nou kijk het is dus zo die lieve santa clause heeft mij voor kerst een Windows 10 Gig Ipod gegeven
Alleen is die sukkel vergeten een firewire kaartje erbij te geven
Anyway heb deze nu besteld:
Freecom IEEE 1394/FIREWIRE PCI CARD
Heeft iemand hier al ervaringen mee of ie gewoon werkt etc etc, heb trouwens Win XP.
Nou nu eigenlijk mn main vraag
Ik heb een auto (jeeee
) anyway de radio zit in het dashboard ingebouwd het zit helemaal in het design dus ik kan em dr niet ff 123 uit halen. Wil ik eigenlijk ook niet
Maar wat ik nou tijdens het surfen tegen kwam waren van die FM Transmitter dingetjes. Maar ja toen ging ik verder kijken ik bleken die dus best hard te zuigen. (Ow ja smartasses, casette ding is geen optie heb alleen cd speler in mn auto geen casettespeler
) Nou ik ging dus is ff kijken, en dit vond ik:
http://www.everythingipod...1&eqAVAILdatarq=YES&max=1
Nu vroeg ik me af of iemand dees al heeft of dat ie er wat van gehoord heb etc. Ik wil dus weten of dit echt werkt als ik em koop. Ik wil dus gewoon goed geluid hebben en geen gekraak of weet ik veel wat. Nou ik hoop dat iemand wat weet
Btw:
Nog wat andere dingetjes:
Aangezien ik een nieuwe ipod user ben heb ik nog wat vraagjes:
- Ephpod of Xplay (ben bereid te betalen als het het echt waard is)
- Enne um tja verder nog tips
Is zo'n hoesje nuttig of alleen voor de fun?
- Verdere tips zijn altijd welkom
Mazzel en thanks,
Robert
Nou kijk het is dus zo die lieve santa clause heeft mij voor kerst een Windows 10 Gig Ipod gegeven
Freecom IEEE 1394/FIREWIRE PCI CARD
Heeft iemand hier al ervaringen mee of ie gewoon werkt etc etc, heb trouwens Win XP.
Nou nu eigenlijk mn main vraag
http://www.everythingipod...1&eqAVAILdatarq=YES&max=1
Nu vroeg ik me af of iemand dees al heeft of dat ie er wat van gehoord heb etc. Ik wil dus weten of dit echt werkt als ik em koop. Ik wil dus gewoon goed geluid hebben en geen gekraak of weet ik veel wat. Nou ik hoop dat iemand wat weet
Btw:
Nog wat andere dingetjes:
Aangezien ik een nieuwe ipod user ben heb ik nog wat vraagjes:
- Ephpod of Xplay (ben bereid te betalen als het het echt waard is)
- Enne um tja verder nog tips
- Verdere tips zijn altijd welkom
Mazzel en thanks,
Robert