Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]ISDN + telefoon over 5 draden

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb in de meterkast de ISDN T1 adapter en de Quattrovox (III) hangen.
Deze zitten al helemaal aangesloten en er lopen veel kabels naartoe.
Naar het hok waar mijn Server staat, loopt een normale telefoon kabel met een extra aarde draad, wat dus een totaal maakt van 5 draden.
Nu wil ik behalve ISDN ook telefoon in die kamer een analoog lijntje hebben, en wel dezelfde als die al aangesloten zit op de quattrovox.
Het is nogal een lang snoer en ik heb niet zo'n zin om hem te vervangen dus vroeg ik me af: Zouden ISDN en tel niet gewoon 1 snoertje kunnen delen?

Online LED calculator

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dat kan... Telefoon gebruikt maar 2 aders en ISDN ook. Je houdt er dus zelfs 1 over :P

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

HA HA HA nou als hij zijn NT1 boven hangt heeft hij maar twee aders nodig maar zoals hij het beschrijft kan hij het echt volledig uit zijn hoofd zetten hoor...

ISDN na de NT1 = 4aders
analoog altijd 2aders

dit kan op geen enkele betrouwbare mannier gecombineerd worden...

dus antwoord op de vraag : Zouden ISDN en tel niet gewoon 1 snoertje kunnen delen? is ronduit NEE helaas

[ Voor 17% gewijzigd door Der_Rudy op 23-12-2002 23:08 ]

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

Hm... Je wil dus beneden je NT1 hangen en daar de quattrovox bij plaatsen....
Waarom hang je die quattrovox dan niet boven??
Of waarom kijk je niet voor een 2e quattrovox?? www.tekoop.nl of www.2ehands.nl kan je waarschijnlijk wel helpen (ik weet alleen niet of 't zo makkelijk is 2 quattrovoxen op 1 NT1 kastje te hangen, maar er zullen hier heust mensen zijn die dat weten)...

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
m-m schreef op 23 December 2002 @ 20:57:
Dat kan... Telefoon gebruikt maar 2 aders en ISDN ook. Je houdt er dus zelfs 1 over :P
(*BEEP*) vout

isdn zijn 4 draden

Repareren doe je zo.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sine schreef op 23 december 2002 @ 23:41:
[...]

(*BEEP*) vout

isdn zijn 4 draden
Hmm, dan ben ik voor de gek gehouden laatst 8)7
Maar goed, in dat geval heeft el topicstartero gewoon pech dus :P

[ Voor 15% gewijzigd door m-m op 23-12-2002 23:44 ]

Verwijderd

Man, leg gewoon netjes een extra draad aan. Ik heb het hier thuis vroeger ook op zo'n ad hoc manier aangelegd en het geeft veel ergernis (storing). Vooral isdn is daar vrij gevoelig voor.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
Searchvraag ++ verkeerde forum == slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.