Flikkerende monitor

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik heb een dualscreen monitor en nou begint me 17"ongelooflijk te flikkeren. Je ziet af en toe rode en blauwe vage strepen door het beeld lopen. En af en toelijkt het alsof de tint verandert van het beeld. Kan het komen doordat ik dualscreen draai?

Verwijderd

Ja dat kan heel goed kloppen. Als je je 2e scherm uitschakelt zal het voorbij zijn.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 20:24:
Ja dat kan heel goed kloppen. Als je je 2e scherm uitschakelt zal het voorbij zijn.
Niet dus. Net ff gegamed en ging niet weg hoor. Maar het is af en toe, niet de hele tijd.

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-08 17:33
Heb je je monitor al op een andere pc geprobeerd?

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41

Killjoy

Klingon lawn products

Het zou een slecht contact kunnen zijn. Kijk eens of de monitor plug wel goed aan de videokaart vastzit.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
hmm , of je andere monitor staat te dichtbij. Of je monitor is aan het overlijden.

Heb je misschien toevallig je monitor niet op een te hoge refreshrate draaien zodat de monitor te warm word ?

[ Voor 42% gewijzigd door Galaxis op 24-12-2002 23:03 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Yeah, het kan best aan die refreshrate liggen, dat ie bv maar tot 85hz gaat en jij em op 100 heb zitten. Dan krijgt je monitor toch echt op z'n duvel. Kijk ook je kabels na, zowel voeding als vid-kabel. Als daar een draadje kapot is, of een pinnetje, dan heeft dat ook foute effecten.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Hoi ik doe maar een berichtje onder deze topic, want ik zit ongeveer met hetzelfde probleem.

Ik heb een 15 " monitor en deze doet het volgende
Als ik in windows aan het werk ben of aan het gamen ben dan flitst mijn monitor, hij valt heel kort even weg en ik hoor ook dan een tik achterin de monitor.
ik heb al van alles geprobeerd, andere drivers ook een andere monitor.
Maar als ik mijn computer op een ander beeldscherm aansluit (ook 15 ") dan geeft deze helemaal geen beeld meer op het moment dat ik in windows kom.

mijn specs zijn: windows 2000, Gf4 ti4200 amd 1900+

Ligt dit nu echt aan mijn monitor of zit er iets op mijn grafische kaart helemaal niet goed.

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 18:29:
Hoi ik doe maar een berichtje onder deze topic, want ik zit ongeveer met hetzelfde probleem.

Ik heb een 15 " monitor en deze doet het volgende
Als ik in windows aan het werk ben of aan het gamen ben dan flitst mijn monitor, hij valt heel kort even weg en ik hoor ook dan een tik achterin de monitor.
ik heb al van alles geprobeerd, andere drivers ook een andere monitor.
Maar als ik mijn computer op een ander beeldscherm aansluit (ook 15 ") dan geeft deze helemaal geen beeld meer op het moment dat ik in windows kom.

mijn specs zijn: windows 2000, Gf4 ti4200 amd 1900+

Ligt dit nu echt aan mijn monitor of zit er iets op mijn grafische kaart helemaal niet goed.
jij heb je monitor waarschijnlijk op een resolutie/refreshrate staan die de monitor niet ondersteund, op een gegeven moment synchroniseerd hij niet meer en valt hij even weg en gaat dan weer normaal verder om even later hetzelde te herhalen... :7

Verwijderd

Adaptors (transformators) van speakers of scanners enz. achter de monitor weghalen wil ook nog wel eens helpen...
Of dat ze dicht langs de signaal kabel van de monitor langs lopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 00:43 . Reden: Aanvulling ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je bak geaard aansluiten helpt in dit geval ook best wel goed eigenlijk.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:37

aapelite

Do the kirby!

ik heb het ook met tv tool als ik dan del maar dat komt door de PAL refresh rate
Pagina: 1