bewegende horizontale strepen tv-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb al een poosje de tv-kaart van de Aldi (MD5044) en ik ben er redelijk tevreden mee.
Ik heb alleen last van bewegende horizontale strepen die door het beeld lopen als ik de tv-tuner gebruikt.
Deze heb ik NIET als ik gebruik maak van de video-in van de tv-kaart.
Ik heb van alles geprobeerd, alle PCI sloten gehad, andere software en dat maakt allemaal niks uit.
Maar nu komt het. Ik was met Nero CD-speed een schijfje aan het testen voor het overburnen en ik zat ook tv te kijken. En wat dacht je???? Strepen weg en toen CD-speed stopte had ik ze weer.
Iemand suggesties?

"Soylent Green is people!"

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 14:40

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

MD5044 zegt mij heel erg weinig, maar volgens mij is het een Medion toch?

Je zegt dat je andere software hebt geprobeerd, maar heb je ook andere drivers geprobeerd? Waarschijnlijk te downloaden van de Medion site. Verder zou het wel 'ns kunnen zijn dat de computer stoort op je coax-kabel experimenteer 'ns wat met die kabel zou ik zeggen :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• GrrRon
Ja, het is een medion. En ik kan er geen drivers voor vinden.
Ik ga het gelijk eens proberen met de coax kabel.
8)

Verwijderd

GrrRon schreef op 23 December 2002 @ 19:29:
Maar nu komt het. Ik was met Nero CD-speed een schijfje aan het testen voor het overburnen en ik zat ook tv te kijken. En wat dacht je???? Strepen weg en toen CD-speed stopte had ik ze weer.
Iemand suggesties?
Veel cd's kopen >:)

Maar eerlijk gezegd heb ik hier zelf ook last van(strepen door het beeld) Ik dacht zelf altijd dat dit kwam doordat de tv-ontvangst te slecht was(te lange kabel zeg maar)

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik heb ze ook met mijn Leadtek winfast TV 2000XP.
Vreemde strepen, het lijkt op slecht ontvangst terwijl de tv zelf perfect beeld geeft.
Misschien dat een versterker nog uitkomst biedt, dat ga ik zelf ook nog proberen.

• GrrRon
Ja, net nog geprobeerd :) , maar deze keer blijven ze niet constant weg.
Met de antennekabel vanuit de slaapkamer doet ie het ook.

Als het aan de lange kabel lag dan zou ik op mijn kleine tv toch ook strepen moeten hebben?
Ik heb ook een draadloos toetsenbord/muis van logitech die ga ik morgen eens ontkoppelen.
Maar tot zover bedankt. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door GrrRon op 23-12-2002 20:07 ]

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
De lange kabel richting (jo)uw meterkast.
een draadloze toetsenbord en muis zullen geen storing geven op een kabel en ook niet op je PC (Als het goed is)

Burp

Pagina: 1