Met 2 maten meten?

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:03
Waarom mogen we het in het forum niet hebben over het vernielen van flitspalen en wel over het draaien van illegale software? Daarbij denk ik aan de 100 topics over Whistler en DirectX 8. Gaat allebei over illegale dingen.
GoT is zo langzamerhand een uitwisselbureau van illegale OS-en en aanverwante producten verworden.

Verwijderd

Ik zal waarschijnlijk een van de weinigen zijn maar 'k heb 'n legale beta, daar moet toch over gepraat mogen worden? ik geef toe dat gezeur om ftp sites kan niet nee, maar leuke discussie over niewue features is nooit weg toch?

--Ray

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 07:59 schreef biobak het volgende:
Waarom mogen we het in het forum niet hebben over het vernielen van flitspalen en wel over het draaien van illegale software? Daarbij denk ik aan de 100 topics over Whistler en DirectX 8. Gaat allebei over illegale dingen.
GoT is zo langzamerhand een uitwisselbureau van illegale OS-en en aanverwante producten verworden.[/quote]Hoe weet jij of het niet toevallige legale betatesters zijn ?

Virussen? Scan ze hier!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:03
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoe weet jij of het niet toevallige legale betatesters zijn ?[/quote]Kom op zeg. Dat geloof je zelf toch niet. In elk topic over Whistler komt wel weer zo'n huilebalk langs die wil weten waar ie het kan vinden.
De kans dat hier minimaal 2 echte betatesters zitten is minimaal. MS deelt z'n beta's echt niet uit aan half Nederland, en voor zover ik weet kan je ook nog geen cdtje met de beta (a $30, wie betaalt dat voor een beta?) bestellen.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:23
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>MS deelt z'n beta's echt niet uit aan half Nederland[/quote]MS heeft van Win2K aan iedereen die het wou 3 CD's met Beta's (Pro, Server en Adv. Server) op de UT gegeven. Ze hebben volgens mij zelfs gewoon in een bak bij het SNT (onze 'internetprovider') gelegen en iedereen die het wou kon zo'n setje meenemen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 08:43 schreef biobak het volgende:
De kans dat hier minimaal 2 echte betatesters zitten is minimaal. MS deelt z'n beta's echt niet uit aan half Nederland.[/quote]Beta staat gewoon op msdn, goed nu zullen er ook niet zo heel veel mensen msdn lid zijn hier maar vast wel meer dan 2 (al was 't maar via de baas ofzo)

--Ray
Pagina: 1