HD 520 koptelefoon oorschelpen versleten

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 21:38
Mijn al wat oudere Sennheiser HD 520 klinkt nog altijd goed maar de oorschelpen zijn helemaal versleten en schilferen af. Na iedere game-sessie hangen mijn oren vol zwarte schilfertjes. Sennheiser beantwoordt e-mails niet en omdat het niet zo een dure koptelefoon was, vind ik waarschijnlijk geen nieuwe schelpen.

Kennen jullie andere truukjes om oorschelpen nog op te lappen of andere modellen waarvan de schelpen nog beschikbaar zijn en passen op een HD 520?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
kijken bij 'n audioboer die sennheiser verkoopt, misschien willen/kunnen die nieuwe bestellen voor je?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55
ik was een paar weken geleden bij de audioboer om HD580 oorschelpen te bestellen, en toen stonden er wel HD520 schelpen in het ordersysteem. Nadeel is dat ze waarschijnlijk redelijk duur zijn, misschien is een nieuwe ook leuk. ligt natuurlijk aan je budget, en of je 100% tevreden bent met je 520.

[ Voor 3% gewijzigd door P5ycho op 23-12-2002 22:29 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Koekoeksclocker
Toch nog te krijgen? en dat voor een 12 jaar oud model! Knap, toch eens naar de dealer stappen. Zoiets lukt alleen met Duits of Zwitsers materiaal, voor Japans spul zijn soms na 1 jaar al geen wisselstukken meer te krijgen.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Koekoeksclocker schreef op 23 december 2002 @ 22:37:
Toch nog te krijgen? en dat voor een 12 jaar oud model! Knap, toch eens naar de dealer stappen. Zoiets lukt alleen met Duits of Zwitsers materiaal, voor Japans spul zijn soms na 1 jaar al geen wisselstukken meer te krijgen.
Honda kan anders nog heel veel onderdelen voor ouwe motor's leveren

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Clithopias schreef op 23 december 2002 @ 22:42:
[...]

Honda kan anders nog heel veel onderdelen voor ouwe motor's leveren
honda's klinken ook 100% goed :D

haha

ik geloof dat sennheisser nog heel veel oudere producten leveren. en zoniet specifiek voor dat tiepe, heb je wat andere tiepes die ook zullen passen

net als die snoeren die er standard overal op kunnen.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Koekoeksclocker
Misschien is een verwijzing naar Japanse spullen inderdaad onterecht. Ik doelde eigenlijk eerder op al die Taiwanese, Koreaanse, Chinese,.. leveranciers die tegenwoordig de markt overspoelen, met 'Europees' klinkende namen of via Europese distributeurs die er zelf gauw hun logootje op plakken.

Hoe dan ook, een meer gerichte zoektocht op het net bracht aan het licht dat die oorschelpen zo een 20 euro kosten. Duur voor 2 stukjes schuim, maar als de hoofdtelefoon dan weer 12 jaar meegaat best wel aanvaadbaar.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

et beste is om een nieuwe koptelefoon te kopen. vorig jaar zou ik ook ff nieuwe kussentjes voor me hd580 bestellen. ik meen dat ze toen per stuk 80 gulden waren. (of per set), in beide gevallen nogal duur voor iets van 10 jaar oud

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

mustis, je gaat me toch niet vertellen dat je ze toen niet gekocht hebt?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hmm ja dat ga ik je wel vertellen

achteraf gezien had ik ze mischien beter kunnen kopen.
aan de andere kant, de koptelefoon hangt nu aan een lamp met een laagje stof erover

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Pagina: 1