[PCI]Goede TV-OUT

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik heb al verschillende TV-OUTs gezien, maar slechts een paar daarvan zijn goed. Probleempje is dat alle tv-outs die ik gezien heb, AGP zijn. Wie kent een PCI kaart met een goede TVout (Die NTSC kan weergeven op 800x600 en 640x480)? Hoe is de TV-OUT van een TNT2 PCI btw?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53
In de tijd van de PCI kaarten was ik zeer in mn nopjes met mn Viper 550 PCI (16Mb, TNT1). Dat ding werkte perfect met TVout, ik kon DivX afspelen op mn Pentium Pro ;)

Als het je alleen om mpg/dvd enz gaat: gewoon een MPEG2 decoder kaart erin, beste kwaliteit. Alleen desktop weergeven en divx enz wordt lastiger ;)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Neej, probleem is dat ik een LCD op de kop heb weten te tikken, en die heeft een NTSC input nodig.
Nu wil ik wel twee verschillende beelden hebben op me monitor (voor games enso) en op me LCD (voor CPU stats), dus heb ik twee kaarten nodig, waarvan de PCI kaart dus een TV-OUT moet hebben voor de LCD... Maar die Viper 550 PCI heeft dus wel een scherpe TV-OUT?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:35
matrox G200/g400 zijn ook verkrijgbaar geweest in PCI. Matrox stond er om bekend om de goede TV-out functies.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zo te zien heb je nog heel weinig/niets zelf uitgezocht. Er zijn meer dan genoeg PCI kaarten met een goede TV-out, zoals ook de reacties hierboven aangeven.

Dit topic is gesloten.