Toon posts:

zou het wel werken met deze moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
lo

ff mijn systeen:
System Info Version: 2.2
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: Intel Celeron(tm) @ 853 MHz
Graphics Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Total Physical Memory: 256 MB
Free Physical Memory: 131.47 MB
Motherboard Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
Motherboard Model: 6VXC7-4X / 6VXC7-4X-P

zoals je ziet is het niet zo'n snelle en de moederbord is 6VXC7-4X-P( http://tw.giga-byte.com/products/6vxc7_4x_P.htm ), nou heb ik vandaag een prosessor gekocht namelijk,Intel Celeron 1.20 Mhz
features:
-100-Mhz system Bus
-265-KB On-Die Full-Speed L2 Cache
-Streaming SIMD Extentsions
-MMX Media Enhancement Technology
-370-Pin Package
-Dynamic Execution
-Dual Independent Bus Architecture
-intel Designed Thermal Solution
-Supports Uni-Processing Only
mijn vraag is of ik deze prossesor in de gegeven moederbord kan bouwen en overklokken naar 1.4 of hoger??

thnx bijvoorbaat

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk, ik heb het hier gezet omdat ik er niet veel verstand van heb en als ik iets weet, hier over, dan weet ik het niet altijd zeker, dus vandaar dat ik het hier neer gezet heb... die site die jij gaf heb ik wel gezien :S

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik denk niet dat hij het zal doen (chipset ondersteund geen tualatin als ik het goed heb opgezocht) maar ik zou zeggen, doe hem er eens in en kijk wat er gebeurd.

Trouwens, het is slimmer om eerst wat reviews na te kijken voor je een nieuwe proc koopt dan na afloop spijt te gaan hebben.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 19:28:
nou kijk, ik heb het hier gezet omdat ik er niet veel verstand van heb en als ik iets weet, hier over, dan weet ik het niet altijd zeker, dus vandaar dat ik het hier neer gezet heb... die site die jij gaf heb ik wel gezien :S
:S => :?

en als het op de website van het mobo staat zal het wel kunnen... als het er niet staat dan denk ik niet, tenzij je wilt gaan modden.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Daar links onder op de bladzijde van je eigen link staat cpu support:

http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/v694x_370.pdf
Je ziet dat geen enkele Tualatin (die jij dus gekocht hebt) op dit moederbord wordt ondersteund. Helaas...

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb bij de winkel waar ik het had gekocht ook gevraagd of hij het wel zal doen ze waren niet zeker of mijn moederbord snel genoeg was daarvoor, maar ik kon het proberen en als niet werkte kon ik het terug brengen, dus de einige wat ze niet wisten was dat ze niet zeker waren voor de snelheid en ze hebben niks van de chipset gezegd..:(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
toevoeging, c.q. moraal van het verhaal, "eerst kijken, dan kopen" :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het is gewoon coulant van de winkel, je kunt niet van ze verwachten dat ze ALLE moederborden uit hun hoofd kennen, en ook niet gaan opzoeken, de meeste winkels hebben het daar vaak te druk voor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is dus gewoon op de specspage van Gigabyte terug te vinden.
Tip: www.beginnersweb.nl is dé plek voor dit soort vragen. Hier op GoT wordt van je verwacht dat je überhaupt wel enig basiskennis bezit en fatsoenlijk gebruik kan maken van gezond verstand, logica, FAQ's, handleidingen, etc..etc.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.