Toon posts:

[WIN98] Geheugenprobleempje?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik defragmenteren opstart, dan krijg ik de melding:

"De computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar om dit station te defragmenteren. Sluit één of meer programma's af en probeer vervolgens opnieuw het station te defragmenteren."

Er staat verder nog bij: "ID-nr.: DEFRAG009"

Ik heb een P4-1.5Ghz met 128 Mb intern onder Win98 SE. Dat lijkt me toch voldoende en hij heeft het ook altijd gedaan. Sinds kort doet ie het dus niet meer en ik heb echt geen idee hoe het kan dat ie het nu niet meer doet...

Iemand een idee? (Behalve XP installeren en er een DIMMetje bijknallen ofzo)

Thx

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[rml][ Win98] rare melding tijdens defrag *[/rml]
ik dacht al dit komt me bekent voor :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt....een vriend van mij heeft dat voor mij gepost, maar ik heb nog niet echt een bevredigend antwoord gehad ;)

Ik ben niet echt van plan om in veilige modus te gaan defraggen, want dan gooit windows ook weer al die icoontjes op m'n bureaublad overhoop :(

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Ram reepje ral? Stop er 1tje extra bij in, of leen deze van iemand, kijk of ie dan wel goed doet.

Grolsch Royce!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en je hebt nog genoeg ruimte over op je c: schijf :?

welcome to GOT _/-\o_

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 18:46:
Ja klopt....een vriend van mij heeft dat voor mij gepost, maar ik heb nog niet echt een bevredigend antwoord gehad ;)
En waarom zou je dan een nieuw topic moeten openen? :?

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mavjuh, ook namens mij welkom op GoT :)

Ik sluit dit topic, aangezien het niet zo handig is om in twee topics dezelfde vraag te behandelen. Reageer dus even in dat andere topic met of de hier gegeven opties helpen, met name http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q229154.

Als het al is gelukt : geef dan alsjeblieft het daar ook even aan, zodat mensen niet voor niets verder gaan met suggestis doen. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.