People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Waarom zou je hem eerst moeten wissen? Je kunt de oude gegevens toch verwijderen en de nieuwe instellen?
krijg ik niet voor elkaar. Als ik die nieuwe gegevens aanmaak en een diskette aanmaak voor de andere pc geeft hij een foutmelding
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Een diskette aanmaak voor de andere PC?-Cargo- schreef op 23 december 2002 @ 18:37:
krijg ik niet voor elkaar. Als ik die nieuwe gegevens aanmaak en een diskette aanmaak voor de andere pc geeft hij een foutmelding
ohjee..Nee ik heb hier een netwerk van 2 pc's mijn pc is de server andere pc hangt eraan en moet kunnen internetten via mijn pc. Die ander heeft win98 ik XP, als ik op mijn pc dat netwerk instel dan vraagt hij of hij een diskette moet maken hup da doe ik, is lekker makkelijk hoef ik er maar in te stoppen bij andere pc en hij installeert het netwerk.
Verwijderd
Je kunt ook gewoon Internet Connection Sharing aanzetten voor de internetverbinding op de XP PC, en dan 192.168.0.2 met subnetmask 255.255.255.0 en gateway + DNS 192.168.0.1 op instellen, dan moet het ook werken.
Pagina: 1