Toon posts:

Waneer blaas je een P3 700 op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje aan tweakers die eens een P3 700 hebben opgeblazen.

Bij welke snelheid en voltage ging hij stuk?
Ook even vermelden hoe warm de cpu draaide voordat je de fatale snelheid koos.

Ik heb eens een cely 500 opgeblazen aleen door de FSB op 83 te zetten, ik heb geen zin dit mee te maken met een gloednieuwe P3.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

celly 500 opgeblazen door hem op 83 te zetten?
Nou, ben je lekker bezig zeg. Als je de temperatuur een klein beetje in de gaten blijft houden blaas je een cpu echt niet zomaar op hoor, zeker niet doordat je de FSB te hoog zou hebben staan.

met een heel hoog voltage kan ik me het voorstellen (hij wordt dan dus te warm).
Als je gewoon goed voorbereid bent en een klein beetje weet waar je mee bezig bent dan kan het niet echt fout gaan hoor

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

Nou, bij mij ging ie stuk toen ik er 220V opzette en een Zanussi dubbeldeurs er op als koelert. (was achteraf misschien iets te zwaar)
8-)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

door er 230V op te zetten <:)

Verwijderd

Ik heb zelf een p3 750@1125(1001) En die is nogsteeds heel met waterkoeling offcourse, erg koud ook. Maar hij is nogsteeds heel en dat al een half jaar. Vcore is 2.0 bij 1125mhz en 1.85 bij 1001mhz. Loopt rete stabiel gewoon 24/7 koetjes grazen geen probleem. Maar ze gaan echt stuk als je er 220 op zet jah dat vinden ze niet leuk :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 16:27
Heb hem tot nu toe nog niet opgeblazen, wel al op 1100+ in windows gekregen met 1.9v, maar spellen willen het niet meer doen door corrupt/te ver geklokte AGP en geheugen wat ook niet meer 100% stabiel is
Pagina: 1