Op maandag 23 december 2002 - 15:06 heb ik de volgende reactie gepost over ABG Computers:
Mijn reactie en beoordeling geeft in elk geval een oneerlijk en vertekend beeld, door dit communicatieprobleem. Vandaar dat ik een modje
wil vragen deze te trashen.
Na mijn annulering, blijkt er iets misgegaan te zijn in door problemen met e-mail. ABG Computers had gereplied naar de STMP-servermailadres. In principe zouden ze een foutmelding gehad moeten hebben, maar dat doet er nu niet toe.Na bijna twee weken (en een twee mails) nog steeds geen reactie gehad. Misschien dat de feestdagen meespelen ofzo? Heb in er in elk geval geen vertrouwen in. Stel dat je hun moet hebben voor garantie bijvoorbeeld, moet er niet aan denken. Let op dat op de meeste zaken maar _een_ maand garantie wordt gegeven.
Ik wilde de Samsung ML-1210 laserprinter, een leuke aanbieding (€ 169,- + € 6,- verzendkosten). Toch maar gehaald bij de Dixons voor maar € 196,- maar wel met extra tonercartridge. :-)
Mijn reactie en beoordeling geeft in elk geval een oneerlijk en vertekend beeld, door dit communicatieprobleem. Vandaar dat ik een modje