Toon posts:

[Montage] Philiips 420P10 42" Plasma op standard plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker vrienden Ik ben sinds kort een gelukkige eigenaar van een Philips Plasma scherm die ik vervolgens als beeld CANON gebruik :+ maar nu heb ik een groot probleem.

Standard worden deze schermen aangelevert om aan de muur te plaatsen.
maar omdat ik op een zolder etage dit schermplje plaats (je raad het al) SCHUINE muren! met dunne balkjes waar hij niet op zal passen.....

Geen optie dus!

nu ben ik ijverig op zoek naar een oplossing om hem op een standard te bevestigen zodat hij gewoon op een kast of tavel geplaats kan worden....

Heb al enige winkels in Haarlem door gelopen en wat winkels en bedrijfen gebeld waarbij ook philips die gewoon zegt KAN niet.

heb wel 1 oplossing gevonden die ook op een balk geschroeft moet worden
wat ik eigenlijk niet wil en die oplossing kost me dan 600Eur en dat vind ik te veel!

Nou weet ik dat er altijd een mogelijk is dan wel niet creatief laten maken door iemand.

Nou hoop ik dat iemand mischien een bedrijf of iemand weet die me hier bij kan helpen

sites van bedrijfen ook altijd welcome!

schermpje
http://www.consumer.phili...LASMA&productId=420P10_00

Meer info PDFje
http://www.consumer.phili...wnloads/en_420p10_lft.pdf

Modjes Ja ik weet het je kan op google zoeken maar ben nu al meer dan 8 uur bezig om het te regelen dus elk stukje hulp die iemand kan geven is echt mee genoemen blijf ondertussen ook lekker door google :)

Verwijderd

er zal vast wel een oplossing komen... wie heeft nou niet zo'n ding?

Zeg dan niets..

[ Voor 28% gewijzigd door Pollewob op 23-12-2002 21:13 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

Klippy

Still Game

Raar eigenlijk.
Voor TV's heb je wel een voet, ook duur maar goed.
Maar voor monitor lijkt me dat nog logischer, die heb ik nog nooit aan de muur gezien.

Maar past er geen voet onder die normaal bij een type TV hoort?
Zal wel niet... :/

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:14

PnD

like in Pinda ^_^

hang em aan kettingen aan je plafond? :)

Verwijderd

In het laatste kleine plaatje in de PDF staat hij wel op een voet dus die zou gewoon te krijgen moeten zijn.
Een andere optie zou zijn om hem in of aan een kast te monteren. Of zelf een soort van bord (eventueel met wieltjes) te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 17:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het op die pdf zag ik hem ook maarja philips zijn gewoon heel dom denk ik heb zowel het 0900 nummer als 0800 gebeld 0900 weet helemaal nix moest ik helemaal uit leggen wat een plat scherm was Zucht! en 0800 ging het na vragen en die kwam met het antwoordt dat het niet kan

nu heb ik wel meubels gezien OF OERLELIJK of gewoon mega duur 1.000+ en dat heb ik er niet voor over moet gewoon simpel en effectief zijn!

Die nieuwe modellen kunnen op een voet gezet worden ja of de 32" model ook maar de 42" NIET! heb ik weer zoon voet bestaat dus wel maar niet voor dit model :(

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

heel moeilijk/duur zal het niet zijn om zelf een standaardje te laten maken van staal of eventueel zwart plastic

Verwijderd

Topicstarter
als ik het zelf moet gaan doen moet ik wel eerst alle apperatuur kopen aangezien ik geen knutselaar ben

heb nu wel iemand gevonden die mischien een constructie op en balk wilt maken of mischien een andere constructie maar dat moet ik dan nog even zien.

maar heb het lieft gewoon een kant en klaar product wat er ook gewoon mooi uit ziet als het zichtbaar is

als je het zelf maakt ziet het er meestal toch minder uit (niet mooi afgewerkt)
maar ik blijf nog ff lekker door zoeken en ik wacht ook die persoon even af

Verwijderd

Kun je op die zolder gewoon een stuk 18 mm multiplex verticaal stellen? Eventueel met wat verstijvingsbalken erachter zou toch moeten gaan werken, en kost bij elkaar geen € 600,--

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ik zou in dit geval niet te weinig uitgeven. Als jij wat leuks goedkoop bouwt en dat ding komt naar beneden ben jij de l*l en heb je niks.

En volgens mij valt die 600EUR in het niets bij de aanschafprijs (30.000,00EURO ofzo toch), dus ik zou even zo'n apparaat halen dat daarvoor geschikt is

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op 23 December 2002 @ 19:24:
ik zou in dit geval niet te weinig uitgeven. Als jij wat leuks goedkoop bouwt en dat ding komt naar beneden ben jij de l*l en heb je niks.

En volgens mij valt die 600EUR in het niets bij de aanschafprijs (30.000,00EURO ofzo toch), dus ik zou even zo'n apparaat halen dat daarvoor geschikt is
Volgens mij heb jij nooit gekeken wat de prijzen zijn van dit soort producten je mag gerust weten dat ik er 3.995,- voor betaald heb!

en dat is zeker niet duur want normaal kosten ze 2 a 3X duurder tis gewoon een leuke aktie van mycom

maar zoon uitgave heeft mijn portomonee toch wel een beetje uitgedort dus heb niet zo veel zin om onnodig veel geld uit te geven want ik was in eerste stantie bij een winkel geweest voordat ik hem kocht om te informeren hoe duur een standard koste als die beschikbaar was en ze zijden met volle zeker heid en wat na kijken 249,- Had ze ook specefiek gemeld welk model ik zou hebben.

toen ik na aanschaf van het scherm langs ging om die voet te bestellen zij hij plots dat het niet voor dat model geschikt was en dat ik 1 nodig had van 699,- en daar schrok ik behoorlijk van!

Tis niet dat ik niks wil uit geven maar dat bedrag vind ik gewoon te gortig was namelijk voor de helft uit gegaan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 17:35:
Beste Tweaker vrienden Ik ben sinds kort een gelukkige eigenaar van een Philips Plasma scherm die ik vervolgens als beeld CANON gebruik :+ maar nu heb ik een groot probleem.

Standard worden deze schermen aangelevert om aan de muur te plaatsen.
maar omdat ik op een zolder etage dit schermplje plaats (je raad het al) SCHUINE muren! met dunne balkjes waar hij niet op zal passen.....

Geen optie dus!

nu ben ik ijverig op zoek naar een oplossing om hem op een standard te bevestigen zodat hij gewoon op een kast of tavel geplaats kan worden....

Heb al enige winkels in Haarlem door gelopen en wat winkels en bedrijfen gebeld waarbij ook philips die gewoon zegt KAN niet.

heb wel 1 oplossing gevonden die ook op een balk geschroeft moet worden
wat ik eigenlijk niet wil en die oplossing kost me dan 600Eur en dat vind ik te veel!

Nou weet ik dat er altijd een mogelijk is dan wel niet creatief laten maken door iemand.

Nou hoop ik dat iemand mischien een bedrijf of iemand weet die me hier bij kan helpen

sites van bedrijfen ook altijd welcome!

schermpje
http://www.consumer.phili...LASMA&productId=420P10_00

Meer info PDFje
http://www.consumer.phili...wnloads/en_420p10_lft.pdf

Modjes Ja ik weet het je kan op google zoeken maar ben nu al meer dan 8 uur bezig om het te regelen dus elk stukje hulp die iemand kan geven is echt mee genoemen blijf ondertussen ook lekker door google :)
Hoe is het beeld eigenlijk? Zeker wel mooi. Zit er ook dolby surround bij?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb enkel alleen het scherm gekocht ik heb zelf al een losse sony versterker en dvd speler die er op aangesloten zijn
- DVP-S7700
- DA50ES
en daar zit dan een 5.1 speaker set van bose op. de acoustimas 10 en die combinatie is PERFECT! :D
maar mycom heeft ook een setje voor 500 euro extra waar dan een DVD 5.1 set en video recoorder bij zit dat is best wel redelijk voor die prijs maar ja ik zou gewoon een mooie andere set er bij nemen als je al zoon scherm koopt...

OP zich erg mooi beeld. zeer scherp en rustig je moet er alleen niet te dicht bij staan anders zie je de pixels wel zitten maar ja wat wil met zoon groot scherm je moet minstens zoon 2-3 meter en van af zitten voor het beste resultaat

ik moet wel toe gever dat er mooiere schermen zijn dan deze maar dan moet je ook in de 13.999+ grens gaan kijken.....

enigste minpunt vind ik wel de speakers die er in zitten die klinken niet echt mooi dus als je zoon setje wilt raad ik aan losse speakers bij te nemen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 21:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 21:25:
ik heb enkel alleen het scherm gekocht ik heb zelf al een losse sony versterker en dvd speler die er op aangesloten zijn
- DVP-S7700
- DA50ES
en daar zit dan een 5.1 speaker set van bose op. de acoustimas 10 en die combinatie is PERFECT! :D
maar mycom heeft ook een setje voor 500 euro extra waar dan een DVD 5.1 set en video recoorder bij zit dat is best wel redelijk voor die prijs maar ja ik zou gewoon een mooie andere set er bij nemen als je al zoon scherm koopt...

OP zich erg mooi beeld. zeer scherp en rustig je moet er alleen niet te dicht bij staan anders zie je de pixels wel zitten maar ja wat wil met zoon groot scherm je moet minstens zoon 2-3 meter en van af zitten voor het beste resultaat

ik moet wel toe gever dat er mooiere schermen zijn dan deze maar dan moet je ook in de 13.999+ grens gaan kijken.....

enigste minpunt vind ik wel de speakers die er in zitten die klinken niet echt mooi dus als je zoon setje wilt raad ik aan losse speakers bij te nemen
Lijkt me een geweldige sensatie om een DVD-film te bekijken op een beeldscherm 106 cm. Hopelijk gaat de prijs wat zakken(hoewel dit echt niet duur is), dan koop ik er ook nog eens een.

Veel plezier ermee.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik zou als ik jou was een plank kopen en die op de grond zetten met de lange kant omhoog en dan aan de bovenkant met beugels aan het plafond vast maken.
Zo heb je een stukje rechte wand gemaakt waar je het scherm aan kan hangen en evenuteel nog een paar planken aan kan maken waar apparatuur op komt te staan.
De ruimte an de zijkant zou je dan nog kunnen aftimmeren zodat je daar de kabels kan wegwerken en je er niet achterlangs kan kijken.
suc6

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34
Als jij al de doekoes voor zo'n schermpje op kan hoesten kan je toch ook wel een degelijk bevestigingsding van 600 euro betalen??? (of issie van de (#$( gevallen.... :P )

Geboortedatum Saturday 29 October 1983

Ik kom ook bij mycom werken!!!!! :)

[ Voor 25% gewijzigd door stylezzz op 25-12-2002 14:33 ]

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik heb helaas geen oplossing voor je maar ben wel blij dat je hier ff melding van maakt. Ik was van plan eens bij Mycom te gaan kijken naar de plasma-aanbieding maar zo is het wat minder aantrekkelijk. Zeker als je zo'n ding in de huiskamer wil plaatsen is een geknutselde oplossing niet echt aantrekkelijk.
Dit type is overigens zonder tuner (en scart aansluitingen), heeft Mycom ook modellen met tuner beschikbaar dat jij weet?

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Het is dus de monitor versie, waar je niet standaard TV op kan kijken? Zo'n losse tuner kost volgens mij nog wel een bak geld, maar misschien is het een optie om via je video tv te kijken als je dat niet vaak doet. Voor computerbeeld (divx... ;) ) of DVD is het wel ideaal natuurlijk.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Kan, blijf je wel klooien (met ab's oa) en doorlussen. Ik zal van de week eens een blik werpen bij Mycom.

Verwijderd

Topicstarter
ik kijk gewoon tv via me video recorder

Ik heb een vrij uitgebreide 5.1 versterker dus wat ik gedaan heb is all mijn spullen
DVD spler
Video recorder
PS2
Dreamcast
op me versterker aangesloten en die heb ik met Supervideo en compesiet aan mijn plasma scherpje geprikt Werkt prima!
me Computer heb ik er gewoon gelijk op aangesloten natuurlijk :D
Over schermen met scart aansluiting enzo ik weet het niet zeker maar ik dat dat de pioneer modellen die wij leveren dat hebben die zijn ook in 50" verkrijgbaar en zijn ook van de nieuwere generatie dacht dat ze 13XX X 768 res hadden (werkelijke resolutie van het scherm) maar daar mag je wel 2K aan euro's boven op gooien als je daar intresse in hebt

Wil je een losse tuner kopen kan ook Raad het je niet aan omdat ze erg duur zijn en een VHS apperaatje doet het net zo goed!

die kosten zoon 699-800 eur dan kan je ook gelijk 2 kanalen tegelijk op je tv bekijken enzo en dat soort gein

heb hem nu trouwens gewoon in piepschuim staan die er wat er bij zat ga denk nog de pallet er onder plaatsen en dan staat hij ook wel hoog genoeg

Heb over naa zitten denken om gewoon dus wat cow tipping zei plaatje van boven naar beneden te maken waar hij dan op geschroeft wordt maar dat moet ik nog even bezichtigen heb namelijk net een winkel online gezien die standaarden voor plasma schermen leveren! voor 190 Pond dus even af wachten :D
Pagina: 1