-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
ik heb het een keer bij prestoprint laten doen en da zal er toch redelijk goed uit:
http://www.prestoprint.nl/
http://www.prestoprint.nl/
Innovation beyond Imagination
Prestoprint? Daar had ik nog niet aan gedacht. Hun printjes zijn twee dubbeltjes duurder dan die van de drogisten. Ben benieuwd of die printjes dan ook mooier zijn. Zal het eens proberen. Verder iemand ervaring hiermee?
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
hey..
Ik heb hema en kruidvat een keer getest.
Hema was goed Kruidvat was heel slecht.
Maar bij www.sony.nl kan het nu ook. Die heb ik nog niet geprobeerd maar het voordeel daar is dat ze de foto's naar je huis sturen ipv ophalen.
Ik heb hema en kruidvat een keer getest.
Hema was goed Kruidvat was heel slecht.
Maar bij www.sony.nl kan het nu ook. Die heb ik nog niet geprobeerd maar het voordeel daar is dat ze de foto's naar je huis sturen ipv ophalen.
Dan ga ik eerst eens de HEMA testen. Die drukken normale foto's ook wel mooi af (voor die prijs tenminste
)
Nog meer ervaren digicammers?
Nog meer ervaren digicammers?
Verwijderd
Al 2 keer heb ik bij de hema besteld.
Foto's zijn goed als je ze tenminste in een resolutie zet die 1x groter is dan de foto. Anders lijkt het op een kleffe texture.
Bij de hema heb ik het gedaan. 59 centjes en binnen 4 dagen klaar. Echt veel goedkoper dan zelf afdrukken.
Zelf afdrukken heb ik ook een paar keer gedaan.
Nadeel:
1) dure inkt
2) duur papier
3) je moet goede printer hebben. (anders veegt ie door zijn eigen lijnen)
4) je moet met je liniaal perfect uitmeten hoe groot de foto moet zijn en ze aanpassen in een fotobewerkprogje.
Dus... gebruik fijn de hema ofzo.
ps. http://www.spector.nl/SwitchBoard.asp?A=20 gratiz fóto's afdrukkeh!!
Gegroet
Foto's zijn goed als je ze tenminste in een resolutie zet die 1x groter is dan de foto. Anders lijkt het op een kleffe texture.
Bij de hema heb ik het gedaan. 59 centjes en binnen 4 dagen klaar. Echt veel goedkoper dan zelf afdrukken.
Zelf afdrukken heb ik ook een paar keer gedaan.
Nadeel:
1) dure inkt
2) duur papier
3) je moet goede printer hebben. (anders veegt ie door zijn eigen lijnen)
4) je moet met je liniaal perfect uitmeten hoe groot de foto moet zijn en ze aanpassen in een fotobewerkprogje.
Dus... gebruik fijn de hema ofzo.
ps. http://www.spector.nl/SwitchBoard.asp?A=20 gratiz fóto's afdrukkeh!!
Gegroet
Kleine update: heb de 20 gratis foto's van Spector opgehaald, en die zagen er schitterend uit. Verder heb ik een paar foto's bij Dixons af laten drukken (f0,59 p/s) en dat was echt bagger. De f0,99 die Spector normaal gesproken per afdruk vraagt is dus zo gek nog niet. Helaas kan je Spector-foto's niet in Groningen en omstreken afhalen. Hema heb ik nog steeds niet geprobeerd, maar dat wordt de volgende halte.
Wie heeft nog meer avonturen beleefd in digicam-land?
Wie heeft nog meer avonturen beleefd in digicam-land?
Hema is okee. De kleuren lijken mij iets minder warm/verzadigd dan Spector (iets 'digitaler' ofzo), maar dat is moeilijk hard te maken. Erg mooi dus. Hema gaat mij vaker zien.
Verwijderd
ik werk bij de hema
ja lach mar 
hema laat zijn foto's afdrukken door prestoprint dus daarin zul je niet veel verschil zien ghehe
kweet niet of je hier wat aan hebt...bij de hema ist voggesmij wel op de 1 of andere manier goedkoper
hema laat zijn foto's afdrukken door prestoprint dus daarin zul je niet veel verschil zien ghehe
kweet niet of je hier wat aan hebt...bij de hema ist voggesmij wel op de 1 of andere manier goedkoper
Hema is goed. En ook kruidvat doet het redelijk.
Kennis had het bij Photoquelle gedaan en ook dat zag er goed uit. Kosten: 0,59/0,69 cent.
Ben over het algemeen zeer tevreden over de afdrukkwaliteit. En het scheelt een hoop met het zelf afdrukken.
Kennis had het bij Photoquelle gedaan en ook dat zag er goed uit. Kosten: 0,59/0,69 cent.
Ben over het algemeen zeer tevreden over de afdrukkwaliteit. En het scheelt een hoop met het zelf afdrukken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
ben altijd heel tevreden geweest met de afdruk kwalitijd van de hema is lekker goedkoop en meestal nog snel ook en het ziet er super uitOp donderdag 09 november 2000 02:33 schreef Slein het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand ervaring met het op fotopapier af laten drukken van foto's uit een digitale camera, en dan vooral in Nederland? Ik heb net gezien dat bijvoorbeeld Dixons, de HEMA, Appie Heijn en Kruitvat je foto's af kunnen drukken, ongeveer voor dezelfde kosten. Ik heb al een stel proefprintjes van Ofoto (ERG mooi) en Ionphoto (wat minder) gekregen en ik vraag me af of je de kwaliteit van Ofoto ook in Nederland kunt krijgen. Dit is namelijk een stuk goedkoper (f0,59 per afdruk) en wat handiger. Iemand?
Pagina: 1