Toon posts:

geen kleur met video out!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce mx t400 met tv out erop!

maar als ik dan beeld krijg op mijn tv is het altijd zwart wit welke pal ik ook instel nederlands pal g of pal b of samengestelde video out of s-video out het maakt niet uit ik krijg wel beeld maar altijd zwart wit hoe kan dit komen???????????

en wie heeft er een oplossing!!!!!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:59

DinX

Motormuis

al gelezen ?

De grote tv-out FAQ

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Je tv moet het ook ondersteunen :)

• job
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

hoe heb je de boel aangesloten?

via s-vhs en dat in een scartblok??
gebruik dan tv-tool en zet de hem op tulp/composite ipv s-vhs

Verwijderd

Topicstarter
met tv tool werkt ook niet als ik hem op tulp zet dan krijg ik helemaal geen beeld meer!

ik heb het aangesloten via een s video kabeltje en dan in een startblok in de tv ik krijg wel beeld maar zwart wit!!!!

wat ik ook instel bij tv tool!

Verwijderd

Topicstarter
weet dan niemand een oplossing hiervoor wil namelijk vanavond film kijken maar met zwart wit beeld werkt dat dus niet echt hehehe!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 17:47:
weet dan niemand een oplossing hiervoor wil namelijk vanavond film kijken maar met zwart wit beeld werkt dat dus niet echt hehehe!
Heb je de TV-Out faq nou al gelezen? Daar staat echt onwijs veel in, wat je allemaal kunt proberen. Verder zou je de volgende keer hier even aan kunnen denken: FAQ Forumgedrag - Not done
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
• Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
;)

• PhatFish
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

minder vraag- en uitroeptekens graag :/

En verder lijkt het er op dat je TV het signaal gewoon niet ondersteunt. Dat heb ik hier namelijk met een goedkope Matsui, terwijl de TV out op een goede Sony perfect is. Het kan dus aan je TV liggen. Probeer het anders eens op een andere TV. (En lees de FAQ, dit staat daar namelijk ook in!)
De search was trouwens ook al genoeg geweest, daar staan tal van dit soort topics meen ik.

[ Voor 13% gewijzigd door PhatFish op 23-12-2002 18:07 ]

...

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 17:15:
ik heb het aangesloten via een s video kabeltje en dan in een startblok in de tv ik krijg wel beeld maar zwart wit!!!!

wat ik ook instel bij tv tool!
Misschien nieuwe motor kope :P

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 19:39
Ik had hetzelfde probleem met mijn compaq laptop, svhs - svhs kabel deed alleen zwart-wit, toen bij de Mediamarkt een svhs - tulp kabel gekocht en deze gaf wel kleur, dus...

Bij mijn tv zit die op de AV3 vooringang, maar kan ook op de av1 0f 2 achterop met een scartblok.

System specs

Verwijderd

closed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.