[NEWS]Ervaringen met betaalde nieuwsservers

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 18:14
Ik weet dat hier een aantal topics over te vinden zijn met de search maar deze zijn al weer tamelijk oud en er kan natuurlijk een hoop veranderd zijn in een korte tijd. Ik heb al een topic over mijn problemen met newszilla maar omdat dat ook dat niet meer blijkt te werken ga ik maar op zoek naar een abbonement op een redelijke nieuwsserver.

Weet iemand of er nederlandse zijn??

Om hier geen opsom topic van te maken vertel welke jij de beste vind. Met daarbij prijs, plaats, datalimiet, snelheidslimiet, retentietijd, hoeveelheid binaries en of er ook met iets anders dan creditcard betaald kan worden???

p.s modjes ik hoop dat dit genoeg eisen zijn om het topic open te laten en meer te laten bieden dan de topics uit de search.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:04
Ik ken vooralsnog 2 goede newsservers...
Die van universiteiten (maar die zijn niet commercieel)
en die van XS4ALL

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• twit
GarBaGe schreef op 23 December 2002 @ 16:56:
Ik ken vooralsnog 2 goede newsservers...
Die van universiteiten (maar die zijn niet commercieel)
en die van XS4ALL
Ja maar newszilla werkt om een of andere reden niet meer in samenwerking met @home. Ik heb inloginfo van xs4all maar ik kom er niet op. Ik ben dus aan het kijken naar alternatieven zoals easynews.com giganews.com maar dat is allemaal creditcard werk en echt betrouwbaar zien de sites er niet uit.

edit: http://www.simonews.com/menu.php/vorteile.html?
ziet er wel goed uit maar of het ook echt iets is voor dat geld?

www.activenews.com lijkt ook niet verkeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door twit op 23-12-2002 17:25 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

fb1.euro.net gratis, snel en pakt vooral de bekendere nieuwsgroepen en geen binairy's

• twit
ik wil juist binaries, de rest heeft mijn isp ook wel. @home heeft zelfs bijna alle binaries maar retentie is 1 dag ofzo dus dat schiet niet echt op. Maar voor het overzich is het toch goed dat ie erbij staat, bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door twit op 23-12-2002 18:16 ]

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 06:54
http://www.supernews.com/ schijnt ook wel aardig te zijn, heb ik hier en daar gehoord...

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• twit
Ik heb nu via cc van mijn pa een trial op easynews en ik kan je vertellen het is top!! retentie tijd van 15 dagen, 300kb/s met mijn @home lijntje en alle binaries die ik nodig heb. Wel een limiet van 6gb per maand :( dus misschien nog even verder kijken maar beloofd veel goeds.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-01 00:17
Ik maak vaak gebruik van newscene, ook super retentie en lekker snel.

• twit
Url en prijzen graag erbij zetten om dit topic beetje nuttig te maken.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
eliminator007 schreef op 23 December 2002 @ 17:14:
Ja maar newszilla werkt om een of andere reden niet meer in samenwerking met @home. Ik heb inloginfo van xs4all maar ik kom er niet op.
Maar natuurlijk heb je al contact op genomen met de meer dan uitstekende support afdeling van xs4all ? (newsmaster@xs4all.nl is dat volgens mij voor newszilla)

Blokkeringen van kabel-providers is altijd omdat het acount misbruikt is / wordt. Als het niet geblokkeerd is (xs4all kan je dat zo vertellen) doe je gewoon iets fout.

Er zijn elke dag 100'en mensen die newszilla gebruiken vanaf @home, dus de bewering dat newszilla niet meer samenwerkt met @home is gewoon niet waar.

• twit
Ok dan heb ik toevallig pech gehad met de desbetreffende helpdesk medewerker. Maar dit topic was bedoeld voor problememn en ervaringen met de verschillende betaalde newsservers maar die schijnen niet zo populair te zijn op got.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

De maker van grabit is bezig een nieuwsserver op te zetten zag ik:
http://www.shemes.com/
Volgens mij is dat een Nederlander.

Who is John Galt?

• twit
Ja ziet er inderdaad netjes uit. Ik zit zelf nu te denken aan www.active-news.com maar ik denk dat ik het addertje niet zie. Easynews is 9,95$ per maand voor 6g/maand terwijl active news voor hetzelfde geld 2gb/dag geeft over 4 connections. Is er iemand die al ziet waarom hun zo goedkoop kunnen zijn???

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 20:35

Crazy D

I think we should take a look.

Retentie? Groepen die doorgegeven worden? Ik kan er zo snel niets over zien iig.

Ik heb zelf naast xs4all een giganews accountje, voor incomplete dingen, en voor als ik te laat ben (dingen die ik download hebben meestal een retentie bij xs4all van maximaal een week (waarbij zaterdag en zondag posts vaak slecht doorkomen, vooral als ze bij @home en chello vandaan komen), giganews is minimaal 10 dagen, en soms langer. Snelheid zit ik meestal rond de 170kb/s, t scheelt nog weleens om van server te wisselen (ze hebben er 4), en uiteraard afhankelijk van het tijdstip.
En giganews heeft ook een aantal .nl groepen (die ik toen ik een tijd geleden rondkeek bij andere commerciele nieuwsgroep aanbieders) daar niet zag. Ze zijn wel redelijk duur, 12 dollar voor 6Gb, maar ik vind ze goed. En geen limiet per dag, t zijn maand limieten dus als je eens een leuke film die op 4 VCD's staat wil binnenhalen kan dat gewoon op 1 dag.

Exact expert nodig?

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

Sommige groepen hebben op easynews bijna 30 dagen retensie!
Ik gebruik easynews al echt een hele tijd. Bijna geen downtime e.d. wel een limiet maar dat is niet echt heel erg aangezien je die server alleen maar gebruikt voor incompletes of dat je perongeluk weer eens wat gemist hebt.

Let op bij easynews : Het downloaden van headers gaat ook van je limiet af! en zeker in de grote groepen gaat dat snel een aantal megabytes kosten!

Zelf gebruik ik dan dus ook altijd de web-interface van easynews. ff 50 rar'tjes in een zipje plaatsen, en downloaden met flashget oid. Lekker snel, geen overhead van headers... en alles compleet binnen.

WWW.RC5.NL

• twit
Hoezo gebruik jij die server alleen voor incompletes en zo en hoe zit dat precies met die webinterface. Ik heb dus @home dus ik heb nu maar retentie van 3 dagen, rest zal dus van easynews moeten komen. En webinterface word neit van die 6gb afgehaald??? ik ga het dus echt alleen gebruiken voor leechen van binaries.

p.s Zijn easynews/giganews wel beter dan newszilla dan?

Verwijderd

Nu we het toch over newsservers hebben...
is het mogelijk om in te loggen op de newsserver van planet internet via @home?

Ik heb planet internet gegevens van mijn inbel account en krijg het niet voor elkaar :(

• Crazy D
  • Laatst online: 17-05 20:35

Crazy D

I think we should take a look.

eliminator007 schreef op 24 december 2002 @ 16:13:
Hoezo gebruik jij die server alleen voor incompletes
Voor files die niet compleet zijn aangekomen op newszilla :)
p.s Zijn easynews/giganews wel beter dan newszilla dan?
newszilla heeft af en toe wat problemen (hoewel het de laatste weken wel goed gaat), op giganews zijn de binaries (iig wat mij opgevallen is) alleen incompleet als posten echt mis is gegaan (en dan staan er meestal ook de nodige repost requests), op newszilla wil er nog weleens een binary niet aankomen terwijl ie op andere servers wel staat. Dus in die zin is giganews wel beter. Ik weet niet welke groepen je wilt leechen (en ik weet niet of het gewenst is als die groepen hier staan), ik wil best wel ff kijken voor je hoe compleet die groepen er bij newszilla uitzien. Ik heb tijdenlang vooral van newszilla geleeched, en mistte vrij weinig toen. Pas toen (rond de zomer meen ik) newszilla wat vaker kuren begon te krijgen heb ik giganews er pas bij genomen. Voor 15 euro (redelijk) onbeperkt leechen, kan geen commerciele newsprovider tegenop :)

Exact expert nodig?

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-04 00:31
gebruik newscene hier.
Als je complete binaries wilt hebben en niet 4 keer per dag kan kijken moet je niet op de chello servers zijn.
De non binaries haal ik wel bij chello.

tja het kost je wel wat maar een retensie tijd van 6~7 dagen is wel erg :9~
en het is maar wat je wilt langzaam en geen downloadlimiet of snel met een limiet.

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 00:51
Ik gebruik Easynews.com. Retenties van 37 dagen op de meeste binaries. Ook een heleboel groepen zoals die van Chello, divx, xbox etc etc. En als je mee doet aan UD (United Devices) krijg je elke 15 dagen gratis 1GB, kan aardig oplopen. Heb nu al zelf 7 gig gespaard. En reet snel (100KB/s) is geen uitzondering. Succes met kiezen.

• twit
Ntserver begrijp ik goed dat je dus die gb's die je overhoud gewoon meeneemt naar volgende maand bij easynews? Dus je kan met die 15dage 8gb per manad hebben en als je er maar 4 gebruikt heb je er volgende maand 12gb? als dat zo is word het wel heel aantrekkelijk. Newsscene is me wat te duur. Is er niemand die heeft gevonden hoe active-news.com zo goedkoop kan zjin???

Verwijderd

OK, tot voor kort was supernews top maar heb mijn abo daar opgezegd. Sinds een jaar heb ik ook easynews en veel binaries staan er 30 dagen later nog op. Echt de beste newsserver voor $9,95 per maand en 6 Gig download per maand. Wil je een keer meer en ga je over je limiet dan wordt er gewoon nog een keer $9,95 afgeschreven van je creditcard. Hulde !!

• NTserver
Eliminator007: Je krijgt elke maand 6GB voor ongeveer 10 dollar. Als die GB's op zijn kan je, nieuwe kopen of je kan de GB's die je met UD gespaard hebt gebruiken.

De GB die je met UD spaart kan je wel meenemen naar de volgende maand.
(zoals ik al zei heb ik al 7GB gespaard) 8)

Voorbeeld.

Je neemt een account van 15 december 2002 tot 15 januari 2003, kost je ongeveer 10 dollar. Op 12 januari 2003 zijn je 6 GB's op, je kan dan het volgende doen, nieuwe kopen of je kan de gespaarde GB's van UD gebruiken.

Vb. Je hebt 8 GB gespaard dan wordt dat dan 7GB (8-1=7) :) en hou je dus 7GB over) Let wel op het gaat per 1 GB. Dus als je na die 3 dagen die 1ne GB niet hebt opgemaakt (je hebt nog 400MB over) dan ben je die (400MB) wel kwijt. En wordt de teller op 15 januari 2003 weer op 6GB gezet. En mag je weer voor 6GB downloaden.

Dus zorgvuldig met je gespaarde UD GB's omgaan. ;)

Je kan het per maand opzeggen, wel zo handig (1 vinkje en je bent geen lid meer na het verstrijken van je abo).

Je kan je trial account nemen...

https://www.easynews.com/trial/trial.phtml (als dit niet mag verwijderen aub)

• twit
Ik heb al een trial account genomen en die is me zeer goed bevallen moet ik zeggen ben nu alleen nog aan het kijken of er goedkopere/betere prijs kwaliteit alternatieven zijn maar zoals het er nu naar uit ziet word het deze. Kan ik trouwens vast beginnen met sparen of zo of werkt dat zo niet ???? Waarschijnlijk gaat mijn abo per 1 januai 2003 voor een jaar in dus dan kan het downloaden beginnen.

Als er iemand is die active-news.com wel eens heeft geprobeerd of een beter alternatief weet laat het me aub weten in dit topic!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
http://usenetserver.com/ ziet er ook heel leuk uit

...

• NTserver
Je kan pas beginnen met sparen als je een vast account hebt. Je kan lid worden wanneer je wilt. Binnen 2 min kan je beginnen met downloaden en sparen. :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik ben nu aan 't testen met news-service.com en snelheid is best wel goed. Retentie ligt op een dag of 5. Prijzen vind ik niet duur.
5 GB € 7 p/m
10 GB €11 p/m
25 GB €22 p/m
50 GB €40 p/m
100 GB €75 p/m

En nu de tip van de dag: probeer het zelf!! de server test.news-service.com is tijdelijk met de kerst open voor iedereen :)

Sys Specs

• twit
ok dan heb news-service even uitgetest maar ik denk dat het duidelijk is. Easynews is gewoon de top wat betreft verhouding retentie ten op zichte van speed en zo en dat vind ik toch wel belangrijk. Nu mijn pa zover krijgen dat ie zometeen ff dokt dan kan ik een jaartje lekker downen:P

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:35
Er zijn een aantal mogelijkheden.

Ten eerste xs4all, wat nog steeds gewoon werkt met @home (hier wel iig).
Prijs is 14 euro 20, geen download limiet, 150 kB/s max.

Ik gebruik zelf ook nog usenetserver, wat me ook zeer goed bevalt icm xs4all.
Prijs is $14.95, geen downloadlimiet, 2 Mb/s max.

Vroeger heb ik news-service.com gehad, maar daar ben weg sinds ze een limit in hebben gesteld. Ze hadden vroeger een abbotje van $25, ongelimiteerd per 3 maanden.

• twit
hmm dat usenetserver klinkt wel goed maar wel weer net een stukkie duurder. Verder begrijp ik dat easynews eigenlijk de beste is en als enigste nadee ldie limiet heeft. Dus ik denk dat dat hem gaat worden.

is er nou echt niemand die www.active-news.com kent of weet waarom ze zo goedkoop kunnen zijn met een limiet van 1gb/dag ??
Ik kan me namelijk hier best in vinden:
5 Gigabyte per day accounts
Was Now
Monthly $24.95 $12.50
Six Month $124.95 $69.95
Annual $249.00 $134.95

[ Voor 20% gewijzigd door twit op 27-12-2002 18:24 ]

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
even heel ander vraagje - wellicht off-topic: ik maak bijna nooit gebruik van binairies (ik heb niet zo'n divx/warez verzamelwoede) maar een heel enkele keer zoek ik toch wel eens iets. Ik kan momenteel 2 newsservers bereiken. (die van mijn kabelprovider en van iemands dsl provider waar ik wachtwoord van heb) Kan ik als de binairies van de ene newsserver niet compleet zijn deze compleet maken met de andere server als ze daar wel staan?

Ik ben niet zo ervaren met binairies :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Cannondale
  • Laatst online: 21-05 06:54
maartena schreef op 27 december 2002 @ 18:31:
even heel ander vraagje - wellicht off-topic: ik maak bijna nooit gebruik van binairies (ik heb niet zo'n divx/warez verzamelwoede) maar een heel enkele keer zoek ik toch wel eens iets. Ik kan momenteel 2 newsservers bereiken. (die van mijn kabelprovider en van iemands dsl provider waar ik wachtwoord van heb) Kan ik als de binairies van de ene newsserver niet compleet zijn deze compleet maken met de andere server als ze daar wel staan?

Als het van dezelfde poster is kan dat ja. Sommige posters posten hun binaries ook in meerdere groepen, dus ik denk dat dat kan ja :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37
Hmmm jammer dat je met UD lid van Easynews moet zijn om gb's te sparen.
Ik zit wel aan de 30 dagen proc tijd per dag dus dat kan lekker oplopen.
Maar die gaan allemaal naar DPC.
Nu snap ik dus waarom Easynews zo groot is met UD.

• cp3h0
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 20:54
Ik heb zelf active-news.com een maandje geprobeerd en ik kan je zeggen: ik heb betere gezien.
Ik heb ze dan alleen gebruikt voor aanvulling van incomplete downloads. Active-news heeft gem. misschien maar 50 % meer berichten dan een std. Chello nieuwsserver.

Aangezien jij die account niet alleen wilt gebruiken als aanvulling maar als je vaste account is het moeilijk te zeggen, aangezien een 1ste klass nieuwsserver vaak een limiet heeft van een paar GB, maar je bij active-news geen limiet hebt, maar die heeft wel nadelen zoals retentietijd(1 a 2 dgn) en downloadsnelheid(64kB max.)
En sinds ik binaries nieuwsgroepen ontdekt heb weet ik uit ervaring dat 5GB niks is, gem. zit ik toch wel op zo´n 20 a 30 per maand

Zelf denk ik eraan om xs4all te proberen en dan vooral om ISO´s compleet te maken en voor de oudere berichten die niet meer op mijn eigen server staan

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:35
maartena schreef op 27 december 2002 @ 18:31:

Ja, moet je een multi-server newsreader gebruiker, speciaal voor binaries.
Zoals Newsbin Pro of NewsPro. Dan combineert ie beide feeds tot een geheel.

• twit
cp3h0 schreef op 28 december 2002 @ 04:41:
Ik heb zelf active-news.com een maandje geprobeerd en ik kan je zeggen: ik heb betere gezien.
Ik heb ze dan alleen gebruikt voor aanvulling van incomplete downloads. Active-news heeft gem. misschien maar 50 % meer berichten dan een std. Chello nieuwsserver.

Aangezien jij die account niet alleen wilt gebruiken als aanvulling maar als je vaste account is het moeilijk te zeggen, aangezien een 1ste klass nieuwsserver vaak een limiet heeft van een paar GB, maar je bij active-news geen limiet hebt, maar die heeft wel nadelen zoals retentietijd(1 a 2 dgn) en downloadsnelheid(64kB max.)
En sinds ik binaries nieuwsgroepen ontdekt heb weet ik uit ervaring dat 5GB niks is, gem. zit ik toch wel op zo´n 20 a 30 per maand

Zelf denk ik eraan om xs4all te proberen en dan vooral om ISO´s compleet te maken en voor de oudere berichten die niet meer op mijn eigen server staan
Die gb limiet van easynews is idd ook het enigste waar ik niet zo over te spreken ben xs4all heeft dan wel geen limiet maar is wel een stuk duurder en heeft bij lange aan neit de snelheid en retentie die easynews heeft. Het is en blijft een lastige keuze overmorgen ben ik jarig en dan moet ik beslissen :P

• Cybje
  • Laatst online: 19:37

Cybje

First Post!

Ik gebruik hier Usenetserver en Supernews ... Usenetserver vind ik soms iets beter, maar ze vullen elkaar vrij goed aan als ik NewsPro gebruik. En Usenetserver is wel lekker snel, trek meestal de volle 1.5 mbit/s hier van me internet verbinding.
Retention van sommige nieuwsgroepen is maar een paar dagen, maar je moet maar gewoon verslaafd genoeg zijn om braaf elke dag te checken ;)

Wat ruist er door het struikgewas

• NTserver
Zoals eerder vermeld heb ik Easynews (echt toppie) ook omdat je kan downloaden via je browser. Eerst zippen dan downloaden, dus hoef je niet elke keer de headers te downloaden (kost ook alleen maar mb's zonde!!).

Maar ik download wat ik kan downloaden via xs4all en wat ik mis download ik met easynews. En kom ik toch nog gig's te kort dan maar mijn gespaarde UD's :).

• Wildfire
  • Laatst online: 00:45

Wildfire

Joy to the world!

Prang schreef op 24 december 2002 @ 15:52:

Let op bij easynews : Het downloaden van headers gaat ook van je limiet af! en zeker in de grote groepen gaat dat snel een aantal megabytes kosten!

Zelf gebruik ik dan dus ook altijd de web-interface van easynews. ff 50 rar'tjes in een zipje plaatsen, en downloaden met flashget oid. Lekker snel, geen overhead van headers... en alles compleet binnen.
Correctie: het gebruik van de web-interface gaat van je downloadtegoed af, headers binnenhalen via news.easynews.com zelf niet. Heb ik hier nog in een mailtje staan van een medewerker van Easynews. Ik vond het in het begin zo vreemd dat m'n downloadcounter al enkele honderden mb's had verstouwd terwijl ik nog niets gedownload, dat bleek dus door het gebruik van de webinterface te komen.

Ik heb het betreffende mailtje er maar gauw even bijgezocht:
Hello,

Basically, we have two different servers that
calculate usage in the same way but with
different rules.

Our NNTP server contains "headers" that are
downloaded by your news reader. You are not
charged to download headers. What you are
charged for is the actual articles. Whenever
you download an article or a binary attachment
our servers will add the file size to your running
total.

Our HTTP server does not contain headers. The
HTTP server dishes out dynamically created
web pages. On the HTTP server, anything that
is transferred from our server to you, is counted
against your download limit. This includes Web
index files, searches, news groups listing and
all binary files. Basically anything that is
transferred through the web browser.

EasyNews Support Team
Met andere woorden, zo goed als alles wat je via de website van Easynews doet gaat van je tegoed af. Je kunt dus beter gewoon via de NNTP-server zelf werken.

[ Voor 40% gewijzigd door Wildfire op 28-12-2002 18:15 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021
http://ubs.mine.nu/

€1 per Gb abonnement, bevalt mij goed tot nu toe.

• twit
Die ziet er idd ook niet slecht uit. retentie van dag of 5. 1,5gb per dag en geen snelheidslimiet.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

beschaafd schopje

ik had tot nu toe usenetserver.com
maar ik heb er nu al zeker 1.5 maand problemen met zeer lage retentie tijden, en wil dus overstappen.
alle bovenstaande lijken me zo duur :(
iemand enige ervaring met http://www.ultrafeed.com/ ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Ik gebruik al een paar maanden usenetserver.com, kost $15 p maand.

De post blijven er lang genoeg op staan om ze te kunnen downen. Snelheid is ook ok. Download meestal met 6 threads tegelijk en dat werkt perfect.

• Cybje
  • Laatst online: 19:37

Cybje

First Post!

Je kunt ook een xs4all abo nemen, dan heb je toegang tot newszilla. Maar ik weet niet of die goed is of niet.

Wat ruist er door het struikgewas

• Schrijver
  • Laatst online: 16:36
Je kan ook gebruik maken van een account bij het nederlandse PFCorner http://www.pfcorner.nl/

Kun je gewoon een aantal GB's kopen waaraan geen tijdslimiet zit. Zijn ze op dan koop je gewoon weer bij.

Je kan dit gebruiken om de ontbrekende Fills aan te vullen. Werkt perfect en een zeer goede retentie!

Prijzen:

NNTP Abonnement op ubsnews.mine.nu:

5 GB ....... 5 Euro | 50 GB ...... 35 Euro.
10 GB ....... 9 Euro | 100 GB ...... 60 Euro.
25 GB ...... 20 Euro | 250 GB ..... 125 Euro.

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021
http://ubs.mine.nu/ en http://www.pfcorner.nl/ is een en dezelfde...

Incl gratis botte "help"desk van de web"god"..
Wat een.... (negatieve typering naar eigen inzicht zelf in te vullen)

Upgraden is op zijn minst "lastig" te noemen bij deze man.
UPC kan er een slecht voorbeeld aan nemen!

[ Voor 17% gewijzigd door wierni op 06-04-2003 16:26 ]

Pagina: 1