Toon posts:

Welke Viodekaart met Fire Wire?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een dringende vraag. Wie kan mij adviseren over welke videokaart ik het beste kan aanschaffen voor het volgende:

- Via mijn JVC GR-DVX407 digiitale camera film overzetten op de harddisk of DVD
- TV en radio ontvangen via een schotel

Vooral het eerste is van belang.

Graag een reactie

Groeten

Verwijderd

gewoon een los firewire kaartje? Is het goedkoopste je hebt echt niet een hele nieuwe videokaart gelijk nodig om je camera aan je pc te hangen

Verwijderd

Topicstarter
Welk merk fire wire kaartje raad je dan aan? PCMCI of een interne kaart, merk? Als deze kaart ook gebruikt kan worden voor TV en Radi-ontvangst is dat alvast meegenomen met de komende investering. We gaan hier nl een schotel neerzetten, omdat kabel niet gelgd is en zal worden.

Verwijderd

ATI AIW Radeon 8500 heeft in ieder geval een FW aansluiting op de bijbehorende breakout-box.

Verwijderd

Ik denk dat je fire-wire en tvkaartje, los van elkaar moet zien
Gewoon een fire-wire kaartje, maakt volgens mij niet uit welke.
En een TV kaart, iets van een Hauppage winTv PCI of zo iets

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 11:10
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 17:16:
Welk merk fire wire kaartje raad je dan aan? PCMCI of een interne kaart, merk? Als deze kaart ook gebruikt kan worden voor TV en Radi-ontvangst is dat alvast meegenomen met de komende investering. We gaan hier nl een schotel neerzetten, omdat kabel niet gelgd is en zal worden.
Tsja, je zal firewire toch los moeten zien van video ben ik bang.
Koop gewoon een PCI FiWi kaartje, merkt maakt niet echt uit.

Je kan ook een SB Audigy kopen, zit ook FiWi aansluiting op. Dat heb ik ook gedaan voor m'n JVC DVX-400 (had toch nieuwe geluidskaart nodig).

Wat betreft TV en radio, daar zijn genoeg topic voor. Succes!
Pagina: 1