To rule the entire world your servants should be loyal .
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
aha ik kan hem dus gewooon aansluiten ??Traag schreef op 23 December 2002 @ 16:21:
Eén van die draadjes is je fanspeed meter. Blijkbaar heeft jouw GF2 die niet en kun je die achterwegen laten
is dit daar dan een goede voor of is ie te duur ??
Of het te duur is kan je even nakijken in de Pricewatch op de FrontPage, hierin staan nog meer 4cm/40mm FANs.
Maar het gaat dus gewoon.
[ Voor 22% gewijzigd door Laurent op 23-12-2002 17:20 ]
Jullie hebben er geen 45 mm coolers tussen staan. Heb ik nou zo'n zeldzame kaart ??Aikeleer schreef op 23 December 2002 @ 17:19:
Je kan die makkelijk gebruiken ja, je kan die FAN dan zelfs aansluiten op je mobo zodat je ook nog de speed bij kan houden, dat is wel handig enzo(maar niet noodzakelijk).
Of het te duur is kan je even nakijken in de Pricewatch op de FrontPage, hierin staan nog meer 4cm/40mm FANs.
Maar het gaat dus gewoon.
Verwijderd
Die cooler is niet kapot, het stickertje wat boven op het asje zit er afhalen dan een druppeltje naaimachine olie op het asje en hij doet het weer perfect.
Is het proberen waard................Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 21:16:
Ik heb dit probleem een tijdje geleden ook gehad.
Die cooler is niet kapot, het stickertje wat boven op het asje zit er afhalen dan een druppeltje naaimachine olie op het asje en hij doet het weer perfect.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 21:16:
Ik heb dit probleem een tijdje geleden ook gehad.
Het helpt , en mijn vader wou al een nieuwe videokaart gaan kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Sitethief op 23-12-2002 21:59 ]
Leip!! Zo'n pa wil ik ook!!Sitethief schreef op 23 December 2002 @ 21:58:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Pap, me casefan ratelt, mag ik een nieuwe computer"
Hmm, dan krijg ik nu een nieuwe, billige stofzuiger
Verwijderd
Graag gedaan en veel plezier ermee.Sitethief schreef op 23 december 2002 @ 21:58:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd