Toon posts:

Netwerk probleem!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb isdn, 2 analoge modems, een duovox.
Ik heb 2 keer externe toegangserver, netbui, ipx, tcp/ip geinstaleerd
en iedere modem een apart telnr. gegeven.(alleen de tweede externe toeganserver is met vpn ondersteuning, wat ik niet weet wat dat is trouwens)
nou hebben 2 personen tegelijk op mijn pc ingebeld. toen de eerste op mijn pc ingebeld had kon de ander persoon wel bellen maar de tweede modem gaf geen gehoor. nou is mijn vraag of het uberhaupt wel mogelijk is om 2 personen tegelijk op je pc te laten inbellen.
Ik wil dit graag omdat we altijd red alert met 3 personen spelen. met red alert 2 is dit alleen mogelijk bij westwood, en dat loopt voor geen meter. Ik hoop dat iemand er mij mee kan helpen. Beide modems werken wel want het nummer dat je het eerst belt wordt door de pc beantwoord.
Ik draai met win98 tweede editie
mijn configuratie is als volgt:

PIII 750@1000
Abit raid 133
v7700
128 mb 100mhz
30 Gb Matxtor ide 7200 rpm

mvgr,

GTIman

Verwijderd

1 topic per probleem is genoeg hoor. Maar ff ontopic, ik zou het niet weten.

Verwijderd

nee dat is niet mogeljk je kan geen 2 verbidnigen combineren in windows
want windows pikt dat niet

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op 09 november 2000 10:33 schreef The_Noseman het volgende:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 13:16 schreef gtiman het volgende:
Al wil ik dit probleem ook 100 keer posten, dan heb jij er in ieder geval nog niks mee nodig. Trouwens je kunt mijn vraag niet eens beantwoorden, dus waar bemoei je je mee.
Tjonge tjonge tjonge ik wordt altijd zo misselijk van dit soort mensen, ze hebben overal kritiek op maar ze weten niks!
Misschien is er ook wel een forum voor beginners, waar ze je leren een diskette te formateren. Want volgens mij weet je nog niet eens hoe dat moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de groeten.[/quote]Ten eerste: NEE HET IS NIET OK ALS JIJ VOOR ELK TOPIC 2 OF MEER TOPICS OPENT!! Dan word het hier een beetje een zootje niet?

Ontopic:
Win9x/NT workstation ondersteund maar 1 inbelverbinding inbound tegelijkertijd. Winnt server ondersteund er 256 tegenlijk, vandaar dat het dus niet lukt..

Mijn iRacing profiel

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

als jij dus met 3 man red alert wil gaan spelen, moet je volgens mij NT server (of advanced server 2000) installeren en dan met VPN aan de gang gaan/"in laten bellen". Dit is een soort van inbellen maar dan secure over het internet, dus met een bestaande internetverbinding a la worldaccess of chello ofzo.. Wat jij wil gaat niet 123 lukken!

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1