Toon posts:

[XP] Rekenmachine start gewoon opeens op.. *

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet precies waar ik dit topic moest zetten, ik doe het dus maar hier..

nou telkens als ik counter-strike speel start m'n winXP gewoon opeens een rekenmachine, calculator van windows dus op en word ik uit het spel geflikkerd. Ik heb de rekenmachine al verwijderd uit het systeem maar hij blijft hem opstarten. Is er een bepaalde toets combinatie ofzo dat ie hem opstart, heb ik nog nooit gehad, alleen de laatste tijd doet ie het.. ook na een complete nieuwe setup van windows..

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21
Mijn toetsenbord had een apart knopje voor de rekenmachine, misschien dat jij ook zoiets hebt en daar op drukt? Anders zou ik calc.exe even renamen..

Verwijderd

Als het goed is, is er idd een toetscombinatie om calc op te starten. Vermoedelijk is er dan tijdens het spelen ook een zelfde toetscombinatie die je gebruikt voor spelen in dat spel. Kijk even naar je spel en kijk dan naar de toets combinaties die er bestaan binnen het spel (ergens in je settings in je spel). Probeer dan deze uit als je niet het spel speelt is kijken of hij dan calc opstart, zo ja dan verander je deze toetscombinatie binnen je spel !!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zoek je pc eens na op calc.exe, misschien is ie toch niet verwijderd.

Toetscombi voor de rekenmachine ken ik niet, maar het zou best kunnen dat die er wel is. :)

//edit
uhuh, wat zijn we weer snel... :z :P

[ Voor 13% gewijzigd door BreadFan op 23-12-2002 15:48 ]

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

dan kijk je ff onder de eigenschappen en dan bij sneltoetsen. oid.

http://www.NUiPhone.nl/

Verwijderd

Topicstarter
ik heb met me vorige pc met ook winxp nooit gehad... en ik neem niet aan dat het aan de pc zelf ligt, ben altijd zelfde blijven spelen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 15:46 ]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05
misschiens in de scheduler ergens?

Verwijderd

HmmZ het klopt, komt me vaak voor bij ook onder andere Half-Life Mods, is waarschijnlijk een combinatie van een Shift + R of Shift + C bijvoorbeeld, gooi je rechtermuisknop op je Eigenschappen van de calc.exe en verwijder je Sneltoets even, hier heb je voornamelijk last van als je met de WASD toetsen speeld. >:)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
OS toegevoegd aan titel, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, volgende keer even op letten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 15:58:
HmmZ het klopt, komt me vaak voor bij ook onder andere Half-Life Mods, is waarschijnlijk een combinatie van een Shift + R of Shift + C bijvoorbeeld, gooi je rechtermuisknop op je Eigenschappen van de calc.exe en verwijder je Sneltoets even, hier heb je voornamelijk last van als je met de WASD toetsen speeld. >:)
nergens bij eigenschappen iets te vinden over sneltoets :(

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
- Gebruik je de standaard knoppen van CS ?? Zo niet welke overige knoppen gebruik je dan.

- Heb je dit met meer spellen [mods] ... zou zeggen probeer HL eens, kijken of dan nog gebeurd

- Eigenschappen van Rekenmachine kan ik ook nix vinden !!

- Staat rekenmachine misschien in "opstarten" ??
Pagina: 1