Toon posts:

[msn]router en webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een router te kopen voor mijn netwerk. Gemailt naar de winkel waar ik een leuek router zag: http://www.maxpert.nl/images/products/e-tech-router.jpg
Er staat bij dat ie van netmeeting/msn etc. ondersteund. In mijn mail even gevraagt of die ook met een webcam werkt en dat ik dacht(door de search hier op tweakers) dat die dus UPNP moet odnersteunen.
Het antwoord van deze winkel was dat het eraan lag welke poorten je blokkeert met je firewall en verder niks.
Klopt dit?
iemand ervaringen?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
jah heb ik gezien, maar zoveel posts werd er nie ech wijzer van, iemand maybe het wel helemaal gevolgt?

Verwijderd

kan niemand gewoon zeggen of het echt noodzakkelijk is, of dat het ook mogelijk is om gewoon de noodzakelijke poorten open te zettuh :?
Om het msn topic helemaal door te spittuh is net zoveel werk, en asl iemand het nou gewoon weet is eht toch een kleine moeite toch

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 15:31:
jah heb ik gezien, maar zoveel posts werd er nie ech wijzer van, iemand maybe het wel helemaal gevolgt?

Ja, jij binnenkort :P

Gewoon ff afscannen en de belangerijkste dingen lezen:
-=Het grote Msn Messenger topic=-
als je dan toch nog een vraag hebt dan stel je die in dat topic zodat ze geen 3545450 klein msn topics krijgen
Om het msn topic helemaal door te spittuh is net zoveel werk, en asl iemand het nou gewoon weet is eht toch een kleine moeite toch
en dan kunnen we gewoon dit soort topics 10x per dag doen ...
want zoeken naar vorige topics is ook niet nodig, antwoorden is maar een kleine moeite

Zie de LA discussies in het verleden hierover...

[ Voor 27% gewijzigd door Predator op 23-12-2002 19:29 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.