[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
en idd sommige aparaten kunnen daar niet zo goed tegen dus het kan dat je kaartje hier door dood kan gaan
als ik jou was zou ik de OC faq eens door lezen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
| I've got permission to color outside the lines |
Shunt schreef op 23 December 2002 @ 15:11:
op het moment dat je de fsb verhoogt gaat je pci bus ook om hoog jah
en idd sommige aparaten kunnen daar niet zo goed tegen dus het kan dat je kaartje hier door dood kan gaan
als ik jou was zou ik de OC faq eens door lezen
Maar die paar fsbtjes, dat moet ie toch wel trekken?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik ga als ik thuis ben ff alle drivers uninstallen, de fsb weer naar 133 zetten en het kaartje in een ander slotje doen.Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 17:00:
Heb je al getest met de PCI bus weer op origineel? Of in een ander PCI slotje?
Vervolgens opstarten en de bijgeleverde drivers installeren.
Jullie horen het over enkele 2 uurtjes.
Als hij kapoet is gaat de live! erin (crossing my fingers)
142/4=35.5 MHz dat is dus 35.5-33=2.5MHz meer.. dat zijn dus 2500 klokpulsen meer! en dat is best veel! (voor PCI dan) daarom zit er op de overclock mobo's meestal een 1/5 PCI divider.. dan kan je dus de pci 142/5 naar 28.5 gooien .. nu kan je dus ongeveer je FBS tot 5*33=165 gooien.. niet meteen denken dat dat kan.. je andere spullen geheugen + videokaart + northbrige moet het ook aan kunnen.. en dat vraagt ook weer meer koeling
zo dit was ff een korte uitleg als je de hele faq niet wil doorlezen
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
FSB weer naar 133
Nieuwe drivers
Ander PCI slot
Zelfde probleem, hij slaat gewoon secondes over als ik een muziekje speel met winamp
Bij RTCW stopt het geluid "opeens" als hij de intro afspeelt, dit gebeurt overigens willekeurig,
Geen fsb probleem dus.
Diehard OCing & cooling --> Audio e.d. please, kijken of ze daar wat weten..
tnx btw
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik meen mij te herinneren dat ik de FSB ff op 150 heb gehad, daarnaast had ik nog wat geklooit met de bios en voila, Win XP pro start niet meer op. Ik ga morgen ff de live erin proppen, kijken of het helptVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 23:26:
Mijn broer heeft zijn SB 4:1 ook naar de knoppen gekregen door de FSB op 150Mhz te draaien, dus het kan wel. De SB Live kan volgens mij wel beter tegen hoge FSB snelheden.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zijn er toch wel iets meer, 2500000 om precies te zijnLooki schreef op 23 december 2002 @ 18:02:
*knip* 142/4=35.5 MHz dat is dus 35.5-33=2.5MHz meer.. dat zijn dus 2500 klokpulsen meer!*knip
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.