Hoi,
Ik heb al een tijd een netwerk tussen 2 computers thuis:
1 computer met verbinding tot het internet met XP
1 Laptop die via het netwerk internet heeft.
Nu wilde ik ook bestanden delen dus ik heb alles geinstallerd op beide computers en op beide computers bestanden geshared.
Nu is het probleem dat als ik op de Pc met WIN2k zit dat ik gewoon de andere computer zie en de bestanden kan kopieren etc. maar als ik op de andere computer zit dan zie ik de Win2k pc niet
mijn Netwerklocaties map is gewoon helemaal leeg en in verkenner bij netwerklocaties/volledig netwerk staan 3 dingen:
Microsoft Terminal services
Microsoft windows-netwerk
Web client Network
Als ik op de bovenste klik krijg ik een lege map en bij de onderste 2 krijg ik een error: kan het netwerk niet doorzoeken, het netwerk is niet gestart of niet aanwezig.
Ik heb in de FAQ gelezen dat ik op de 2K machine quest moet enablen en dat heb ik dus ook gedaan
Wat heb ik over het hoofd gezien ?
Ik heb al een tijd een netwerk tussen 2 computers thuis:
1 computer met verbinding tot het internet met XP
1 Laptop die via het netwerk internet heeft.
Nu wilde ik ook bestanden delen dus ik heb alles geinstallerd op beide computers en op beide computers bestanden geshared.
Nu is het probleem dat als ik op de Pc met WIN2k zit dat ik gewoon de andere computer zie en de bestanden kan kopieren etc. maar als ik op de andere computer zit dan zie ik de Win2k pc niet
Microsoft Terminal services
Microsoft windows-netwerk
Web client Network
Als ik op de bovenste klik krijg ik een lege map en bij de onderste 2 krijg ik een error: kan het netwerk niet doorzoeken, het netwerk is niet gestart of niet aanwezig.
Ik heb in de FAQ gelezen dat ik op de 2K machine quest moet enablen en dat heb ik dus ook gedaan
Wat heb ik over het hoofd gezien ?
I served in a company of heroes.