Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met CFX 9850 GB PLUS <-> PC linkkabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een kabeltje gemaakt om me grafische rekenmachine (CFX 9850 GB plus) te verbinden naar de pc volgens dit schema:
Afbeeldingslocatie: http://www.casiocorner.rpd.nl/images/cables/Univer.jpg
www.casiocorner.rpd.nl
Toen ik het kabeltje klaar had, en ik stuurde een spelletje naar de rekenmachine kreeg ik een receive error, maar het spelletje deed het wel. Toen wou ik nog een spelletje er opzetten, en toen deed ie het niet meer. Dus het kabeltje helemaal uitelkaar gehaalt, en opnieuw inelkaar gesoldeerd, en weer alleen de eerste keer deed ie het. En ik weet nu echt niet wat er aan de hand is, misschien een kapot onderdeeltje?

Verwijderd

mischien te weinig ruimte op dat ding ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee, er nog genoeg ruimte. Oh ja, nog vergeten te zeggen dat je ook niks van rekenmachine naar pc kan sturen

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vervang de zelfgesoldeerde jack-stekker voor een contra-stekker. Gebruik nu de officiele link-kabel. Jouw probleem is dat de stekker niet goed in de Casio past. Ik heb dit probleem ook gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Stekkertje past prima in de casio, heb het hoesje er afgehaalt zodat ie helemaal in de casio past.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Hms, ik heb deze kabel ook al ens gemaakt (en alweer gesloopt) maar bij mij deed ie het vlekkeloos :? (twas dezelfde schema)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken ook lui die ook dit kabeltje hebben gemaakt, en waar het goed werkt. En ik heb precies hetzelfde maar bij mij werkt het niet. En ik doe volgens mij niets fout want het is maar een simpel schema.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 18:43:
Ik ken ook lui die ook dit kabeltje hebben gemaakt, en waar het goed werkt. En ik heb precies hetzelfde maar bij mij werkt het niet. En ik doe volgens mij niets fout want het is maar een simpel schema.
Ik had deze kabel ook, en bij mij was het een kwestie van de plug een beetje omhoog of omlaag duwen terwijl ik met de software bezig was. Dus dit plugje is iets te smal denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik ook even proberen nu

Verwijderd

Topicstarter
Nee maakt niks uit.

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08-2024

tomvleeuwen

Whiee!

Gebruik FA122 i.p.v. FA123, buggy proggy
edit:

Da's alleen voor het probleem met de receive error

[ Voor 48% gewijzigd door tomvleeuwen op 23-12-2002 20:45 ]

Online LED calculator

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan weet ik dat die error niet aan het kabeltje ligt. Maar met FA-122 heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Pagina: 1