Toon posts:

Kruidvat DVD-speler + boxen ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn jullie ervaringen met de DVD-speler (JDB V56L) incl. boxenset (5.1) van de kruidvat, die in de aanbieding waren afgelopen 2 weken.
Hoe is het gesteld met het afspelen van VCD, gaat dit bij jullie?
En wat vinden jullie van het geluid en de beeldkwaliteit

Verwijderd

Ik vind dat men echt eens moet ophouden op dit forum over allemaal van die gare setjes van Kruidvat, Lidl, Aldi enz........ Het is goedkoop en dat is alles. Je gaat toch niet naar je favoriete films, muziek luisteren op zo'n setje.
Het is misschien leuk voor de slaapkamer!

Verwijderd

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:08:
Ik vind dat men echt eens moet ophouden op dit forum over allemaal van die gare setjes van Kruidvat, Lidl, Aldi enz........ Het is goedkoop en dat is alles.
Ik zat het net _letterlijk_ te denken toen ik deze topic zag!

Word er een beetje zat van dat iedereen voor een duppie op de voorste rij wil zitten. En ondanks alle waarschuwingen kopen ze die troep toch, en dan klagen als alle geweldige specs toch niet zo geweldig in te praktijk blijken te zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het wordt een slaapkamer setje, wil graag ervaringen van mensen horen die em al hebben

Verwijderd

Ik heb het lichte vermoeden dat er op dit forum weinig (tot geen) mensen ervaring hebben met dit setje. Of er moeten tweakers zijn die een luistersessie bij de Kruitvat hebben gehouden :?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

denk idd dat het rommel is .. mar je weet nooit ..
in onze moderne maatschappij geldt nu toch meestal , als eht goedkoop is , is het van slechte kwaliteit .. niet altijd van toepassing natuurlijk ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Moet dit topic anders verplaatst worden naar het gadget forum? ofwat?

Verwijderd

Hier loopt ook een draadje over dit spul:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=15073

Daar zijn misschien mensen die je wel kunnen helpen

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml]

ook het kruitvat mag daar besproken worden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.