Toon posts:

Airflow, 2000+, POVTi4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ECS K7S5A met een AMD 2000+ [Standaard] en een Point Of View Ti4200 64Mb [Standaard]

Het volgende probleem treed op:
Als ik een tijdje aan het gamen ben gaat de warme lucht van de Videokaart naar boven richting de CPU, deze STOND op blazen [duz richting de PROC] die heb ik nu veranderd in ZUIGEN [nu idle 47 graden, te warm of niet?] heb nog niet geprobeerd met games..

Ik heb een MINI tower :(, een brede kast [de kast is ongeveer 4 tot 5 cm breder dan een 5,25" sleeve.. hoe kan ik het beste koelen?

Ik heb al een outtake [PAPST 8412NGML] boven de CPU ingebouwd [gewoon 12 volt outtake]..
en een intake [zelfde koeler, PAPST 8412NGML] aan de zijkant [ter hoogte van de videokaart ingebouwd] ook 12 volt..

Waar kan ik het beste nog een outtake hangen.. [nee, ik heb geen ruimte aan de achterkant, omdat het een mini case is..:'(

Ik hoop snel een oplossing te vinden, want om de 5 minuten resetten ivm met vastlopen van systeem tijdens het gamen is ook k*t...

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Je hebt al flink wat koeling in die kast hangen. Weet je zeker dat het niet aan slecht geheugen oid ligt?

Verwijderd

Topicstarter
er zit Kingston DDR/333 256Mb in.. eerst liep ie vast met 768Mb PC133

Verwijderd

Topicstarter
met kast open 10 keer 3DMark2001SE gedraait..
51 graden stressed; nadat ie gestopt was meteen de temp gedaald naar 48/49

zodirect ff de test draaien met kast dicht..
en de 2 koelers erin..

ik hou jullie op de hoogte...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 14:22 ]

Verwijderd

laat je kast gewoon voor de helf open staan ik doe dit nu ook en scheelt snel al een graad of 6-7 en mijn koeler moet dan ook minder draaien zo een 700-1000rpm minder scheelt wat lawaai...

Verwijderd

Topicstarter
me kast net ff dicht gezet.. nu idle 42 graden [5 graden verschil]...

Verwijderd

Topicstarter
met kast dicht idle 42 graden [5 graden minder :)] en stressed [na een 3dmark] 48 graden [3 graden minder dan met kast open :>]

wat mij betreft een slotje oid

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Is ie nou nog wel steeds stabiel?
Je zegt dat je een minitower hebt, daar kunnen soms hele gare voedingen inzitten.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1