Ik heb deze jotstick al redelijk lang, hij heeft zijn werkt altijd zeer goed gedaan. Op mijn vorige PC (P3 1GHz WinXP Pro) deed hij alles zeer goed.
Sinds ik mijne nieuwe computer heb werkt hij niet meer goed:
Als ik heb toevoeg bij spelbesturingen wordt hij mooi herkend, bij de status staat dan ook OK.
Als ik nu echter op de eigenschappen klik van de joystick om de verschillende knoppen te testen werkt dit gedurende 1seconde, dan krijg ik een foutmelding:
De spelbesturing is niet goed aangesloten: Opnieuw of annuleren
Bij opnieuw krijg ik hetzelfde bericht, bij annuleren gebeurt eer niets.
Als ik nu een spel speel dat op mijn vorige PC wel werkte (Crison Skies) dan werkt de force feedback niet, en het spel schokt zeer fel, als ik speel met het toetsenbord is er niets aan de hand.
Mijn PC heeft ook 2 spelpoorten: 1 onboard, en 1 in mijn 2de geluidskaart. Op geen enkele van deze poorten werkt hij.
Specs van mijn PC:
AMD Athlon XP 2000+
Asus A7V333 mobo met onboard sound
512 MB DDR333 RAM
2de geluidskaart: Creative soundblaster 128PCI
Windows XP Pro NL
Ik hoop dat jullie mijn probleem kunnen oplossen, ik speelde echt graag ermee!
PS: ik heb voor alles de laatste nieuwe drivers opstaan, daar ligt het dus al zeker niet aan.
Sinds ik mijne nieuwe computer heb werkt hij niet meer goed:
Als ik heb toevoeg bij spelbesturingen wordt hij mooi herkend, bij de status staat dan ook OK.
Als ik nu echter op de eigenschappen klik van de joystick om de verschillende knoppen te testen werkt dit gedurende 1seconde, dan krijg ik een foutmelding:
De spelbesturing is niet goed aangesloten: Opnieuw of annuleren
Bij opnieuw krijg ik hetzelfde bericht, bij annuleren gebeurt eer niets.
Als ik nu een spel speel dat op mijn vorige PC wel werkte (Crison Skies) dan werkt de force feedback niet, en het spel schokt zeer fel, als ik speel met het toetsenbord is er niets aan de hand.
Mijn PC heeft ook 2 spelpoorten: 1 onboard, en 1 in mijn 2de geluidskaart. Op geen enkele van deze poorten werkt hij.
Specs van mijn PC:
AMD Athlon XP 2000+
Asus A7V333 mobo met onboard sound
512 MB DDR333 RAM
2de geluidskaart: Creative soundblaster 128PCI
Windows XP Pro NL
Ik hoop dat jullie mijn probleem kunnen oplossen, ik speelde echt graag ermee!
PS: ik heb voor alles de laatste nieuwe drivers opstaan, daar ligt het dus al zeker niet aan.
Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical