Toon posts:

diablo via battle.net en chello.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zou graag willen weten of chello gebruikers gewoon kunnen spelen via battle.net. ik krijg namelijk pingtijden in de buurt van de de 700 en dat gebeurt alleen bij battle.net. Heeft iemand vandaag of de afgelopen dagen gewoon goed kunnen spelen?

• wierydude387
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07-2022

wierydude387

OH JA? JA! oh

ik heb des morgens via @-home ook veel moeite om een game op te starten(de laatste tijd dan). Inloggen met een char geeft soms al moeilijkheden.

ik ben het ding waar de duvel bang voor is

Verwijderd

Battle.net ligt onder vuur (DoS etc..) evenals de Blizzard websites. Er staat een artikel op www.battle.net. Die ping tijden zeggen trouwens niet zoveel, als een collega van mij een game host (open bnet) jojod mijn ping tussen 100-1000 (ingame ping dmv fps commando). Als ik echter een ping -t laat lopen in een dosbox tijdens het spelen komt ie niet boven de 50 (wij zitten beide op Chello in Nijmegen). Op de e.o.a. manier is die ping optie in diablo2 net zo buggy als de game zelf ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vermoed dus dat die pingtijden worden gegenereerd door battlenet zelf. gezien de crappy verbinding van chello (en @home?) naar amerika denkt battlenet waarschijnlijk dat ik ergens in afghanistan wil spelen of zo. Het klotige is echter dat ik zelfs geen spelletje kan spelen tegen mensen die ook bij chello zitten omdat battlenet de lag te hoog vind!

maar goed, bedankt voor de replies!