Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Ja dat is zo, als je installeert op een nieuwe partitie die je al aangemaakt hebt, of tijdens de installatie een nieuwe partitie aanmaakt krijg je de optie om te formatteren. <---- tijdens installatie
Als je bijv je 2e partitie wil formatteren is het gewoon rechtermuisknop op de schijf en kiezen voor formatteren, en indeling staat volgens mij standaard op NTFS. <---- in windows zelf
Als je bijv je 2e partitie wil formatteren is het gewoon rechtermuisknop op de schijf en kiezen voor formatteren, en indeling staat volgens mij standaard op NTFS. <---- in windows zelf
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 13:10 ]
Okay, ik weet genoeg, bedankt voor jullie snelle hulp!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat klopt inderdaad..
En verder kun je gewoon binnen XP ook een drive formateren natuurlijk (als het een 2e drive, of partitie is welke niet je systempartitie is).
Gewoon via diskmanager (zit onder administrative tools).
succes.
En verder kun je gewoon binnen XP ook een drive formateren natuurlijk (als het een 2e drive, of partitie is welke niet je systempartitie is).
Gewoon via diskmanager (zit onder administrative tools).
succes.
Dit topic is gesloten.
![]()