Toon posts:

[ipaq h3950] Hoe kom ik weer naar de fabrieksinstellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq ipaq h3950 Pocketpc. Ik heb er van het weekend mee lopen klooien en nu is er van alles veranderd. Nu wil ik weer terug naar de fabrieksinstellingen, maar ik weet niet hoe dat moet.

In de help staat dat ik alle memory moet wissen, en dat ik in de handleiding moet zoeken hoe dat moet, maar ik kan het er niet in vinden, weet iemand een manier hoe ik weer terug naar de fabrieksinstellingen kan gaan, dus gewoon weer alles opgeschoond?

Alvast bedankt

Verwijderd

Op de Ipaq 3780 zit aan de voorkant linksonder een schuifje, daaronder zit een schakelaar om de Ipaq te resetten (dus **alles** te wissen).

Verwijderd

Topicstarter
dat doet het wel, maar dan is ie nog niet terug naar de fabrieks instellingen :(

Als ik heb nu aan mijn pc verbind, dan geeft ie aan dat ie niet kan synchroniseren....

de instellingen zijn ook nog steeds hetzelfde als wat ik heb aangepast :(

maar ik zal compaq ff bellen, misschien kunnen ze me helpen

Verwijderd

Om de ipaq te resetten, moet je eerst aan de onderkant de aan uit knop op uit zetten. Even wachten en daarna weer aan zetten. Na het aanzetten meteen de twee buitenste knoppen (onderop het apparaat) indrukken tesamen met de reset button (mbv het pennetje) aan de onderkant van het apparaat. Dit minimaal 5 sec.

Zie als het niet lukt de white paper op compaq.com

http://wwss1pro.compaq.co...ntrycode=1000&prodid=5420|iPAQ+H3900+Series+Pocket+PC&source=308402-001.xml&dt=21&docid=11364

Verwijderd

Topicstarter
yep, thanks sharkies, dat was het goede antwoord :D

ik had al met compaq verteld, en die wisten me het ook te vertellen :)

bedankt